St Jakob - Apartment Anita

matterohmee

Ny medlem
Tja. Ska ner till Arlberg och bo apartment Anita nu i december. Hade du behövt hjälp av folk som vet var de ligger, har bott där osv. har blivit förvirrad av 10 olika kartor och folks historier om hur långt det är. st jakob är iofs ganska avlångt men fick uppfattningen om att de låg i den närmre delen mot st anton.

hade varit sjukt bra om någon kunde förklara en gång för alla hur de ligger till!

om jag inte missminner mej helt ligger st:Jacob på andra sidan st: anton inte alls långt därifrån ...

om du menar hause anita så ligger i det typ i den mittersta delen, har varit på fest där några gånger förra säsongen...
det är ju iofs hyfsat långt om man ska gå till backen lr stan, men det är helt onödigt då det går hur mycket bussar som helst på dagen, på natten går det även en nattbuss om man inte pallar att casha taxi.

kommer förmodligen att bo där jag med hela april.

ja, dom kartor vi har kollat på har varit sjukt missvisande... sist jag var i st. anton så bodde jag 1 m ifrån nassereinbahn och det tod väl c a 10 minuter att gå från lägenheten till funky ungefär och enligt dessa kartor så ligger min gamla lägenhet närmre st. jakob än va de gör st. anton vilket gör att de inte kan ta mer än 20 min att gå från st. jakob till anton... har jag fel?

gå in på

www.stantonamarlberg.com

där kan du klicka dig vidare o sen få upp den info du kan tänkas behöva om huset o st jakob!

Haus Anita ligger i Gand, alltså längst ut i St Jacob. Ca 30-40 minuters gångväg till centrala St Anton.

Ojojoj vilket ställe, spenderade förra vintern i den lyan. Anita är st.antons gudinna! Och, ja det är långt att gå, tar drygt 30 min.. men det finns många spännande äventyr på vägen! / Ted

anita gillar stroh och svenska ungdomar, å hatar det ostädade köket. Tomas, mannen i huset gillar snöslungor och hatar de omtalade för å efterfesterna i lägenheten!

Tillbaka
Topp