Om jag varit där........de barerna var mitt andra hem. Stübli och Mühlibar antar jag att du menar.Gattuso sa:Tja!
Tack, jag hoppas att det kommer bli mycket sådant i vinter. Har du varit där? Jag ska jobba på Hotel Schweizerhof, i två av deras tre barer.
Najs, får höra av mig till henne.