St. Moritz 08/09

Gattuso

Ny medlem
St. Moritz 08/09
Dissade precis Saalbach och tog ett bra jobberbjudande i St. Moritz. Någon mer som har tänkt sig att åka dit, tjäna bra pengar och åka mycket skidor? Vore kul att höra om nån mer ska ner, inga svenska bolag vad jag vet kör dit.

St. Moritz 08/09
Ja det är vad jag hoppas på... men har varken jobb eller boende ännu. Så du har hittat jobb... Har du boende klart me hotellet då eller? Vore fint me st moritz...

Senast ändrad:
St. Moritz 08/09
Ja, boende ingick i jobbet. Riktigt smidigt när det är så, så man vet att allt är ordnat när man är på plats och boende nära jobbet. Vad ska du söka för nåt jobb?

St. Moritz 08/09
Tja!

Tack, jag hoppas att det kommer bli mycket sådant i vinter. Har du varit där? Jag ska jobba på Hotel Schweizerhof, i två av deras tre barer.

Najs, får höra av mig till henne.

St. Moritz 08/09
Tjo!

Jag och en polare kommer med största sannolikhet dra ner till Moritz i början februari och stanna hela mars ut.

Om någon eventuellt kan avvara två sovplatser i något bum-hål till rätt pris så vore det underbart. Eller bara någon som är sugen på att dra några fina offpiståk...

Jag går att nå här på freeride, eller på msn olangu@hotmail.com.

Hör gärna av er.

-Andreas

St. Moritz 08/09
Gattuso sa:
Tja!

Tack, jag hoppas att det kommer bli mycket sådant i vinter. Har du varit där? Jag ska jobba på Hotel Schweizerhof, i två av deras tre barer.

Najs, får höra av mig till henne.
Om jag varit där........de barerna var mitt andra hem. Stübli och Mühlibar antar jag att du menar.

Bum-hål till rätt pris........St.Moritz är ju fett kända för just det. (ironin flödar)

Senast ändrad:
St. Moritz 08/09
Haha, låter gott. Bumställen brukar vara roliga att jobba på. Några tips på roliga saker man kan göra i St. Moritz då, de få minuter då man inte står på skidorna?

Tillbaka
Topp