Stadium skidor!

• Trådstartare Trådstartare Simpch
  • Start datum Start datum
S

Simpch

Guest
Stadium skidor!
Tjenare! jag har åkt i två år med mina salomon 540 från början av 2004.. näsr år komme rjag att beöva nya lagg och undrar om ni har något tips jag vill inte ha någon stadium skida som alla andra har eller nån anna vanlig model.. om ni kan några var kan jag då köpa dom?

tack på förhand!

Stadium skidor!
Jag fick ett par Atomic Tweak i julklapp.. Har inte sett dom någonstans!
Men troligtvis var det pappas kompis som fixade dom! (inköpare)

Stadium skidor!
Vad jag kan förstå av din fråga köper alla dina kompisar sina skidor på Stadium och du vill inte ha ett par skidor som finns att köpa på Stadium. Jag gissar mig vidare till att du är ute efter ett par twintipps eftersom du vuxit ur ett par 540, dessutom misstänker jag med tanke på din ringa ålder att du inte är ute efter ett par exklusiva handtillverkade skidor (men här inser jag att min gissning kan vara "råfel").

Ta en titt här http://www.sportconrad.de/menuPages/1M_03_03.asp?TheID=29 Kan det vara något?

That´s all kids! / MM

Stadium skidor!
vafan är det för fel med att köpa skidor på stadium? vad jag vet så tar dom in både rossi, salomon, volkl, dynastar etc...

Stadium skidor!
Ja stadium säljer mad_trix, 1080, scratch, seth pistol och massa mer bra skidor, det är inte löjligt att köpa från stadium. Det är skidan du ska ha, inte varifrån den kommer................

Stadium skidor!
Det är inget fel att köpa skidor på stadium men ska man vara säker på att få kvalité ska man köpa på något riktigt skidställe t.ex. Alpingaraget.
Köpte ett par skidor en gång på Intersport och killen hade ingen aning om vad mittmonterat var och dessutom hade var han klantig och gjorde för stora hål till skruvarna så bindningarna lossnade mitt i backen.

Stadium skidor!
Men... Det spelar ingen som helst roll VAR man köper själva SKIDORNA, fuckmook, och det var det han frågade om.

Stadium skidor!
Szick-O Jo ioförsig om dom ska skruva fast och mittmontera m,m så vet ju alpingaraget mer. Men om du ska köpa skidor så är ju kvaliteten samma på Alpingaraget och Stadium....

pdd: För en gångs skull? Nog vet jag att du alltid stödjer mig....

Viggo: Inte för att man köper skidorna efter coola märken men men....

Tillbaka
Topp