Stadium Winter Jam vinnare?

Två år sen stadium var huvudsponsor. LG winterjam heter det, och innehåller två tävlingar: LG Snowboard FIS World Cup finals och Peak Performance King of Style....

JWahlgren sa:
4front sa:
ErikAndersson sa:
Känns som det bara finns en som kan stoppa Harlaut och de är Jacob Wester
vadå har inte jacob wester blivit inbjuden??
han menade under tävlingen, inte kvalet!
Harlaut eller Tom wallisch, hans bidrag var SICK!
Exakt frågan var ju vem som vinner vinter jam inte video kvalet eller ? För övrigt är Harlauts bidrag något av det sjukaste jag har sett. Har inte sett Wallisch bidrag. Någon som kan länka ?

Senast ändrad:
tycker inte att tävlingen borde heta king of style, borde typ heta king of damptrick för det är typ det domaren kollar efter

hade det varit king of style så hade Tom Wallisch varit inbjuden och han hade vunnit lätt.

Jekub sa:
tycker inte att tävlingen borde heta king of style, borde typ heta king of damptrick för det är typ det domaren kollar efter

hade det varit king of style så hade Tom Wallisch varit inbjuden och han hade vunnit lätt.
Fast Permin körde ju inte så hetsigt ifjol, men håller med om att tricken som TJ med flera kör inte riktigt stämmer med namnet. Hur många går vidare från kvalet förresten? Vore sjukt tråkigt om Hornbeck missade.

många säger harlaut utan att han ens är med? haha
men hoppas verkligen att han kvalar in och då kan han vara faaarlig!

annars blir de säkert PK som plockar det! ;)

vore kul om JON vann för en gångs skull.... d va ett tag sen...

jeppenator sa:
många säger harlaut utan att han ens är med? haha
men hoppas verkligen att han kvalar in och då kan han vara faaarlig!

annars blir de säkert PK som plockar det! ;)
Harlaut har ändå varit med tidigare och jag ser inte varför han inte skulle vara med iår. Han är för tillfället världens mest underskattade åkare. Sjukt nog så är style trick hans svaga sida. För hans teknik är sjuk. Vore verkligen kul om killen tävlingkarriär får sin start här o nu på hemma plan o allt. Pk blir farlig med. Simon dumont kommer typ 3:a skulle jag gissa på för det göra han jämt känns det som.

Senast ändrad:
om det är king of style det handlar om så vinner tj eller pk. dom har utan tvekan den sjukaste stilen. fast tj är väl skadad så han är väl inte med, så då borde pk ta hem det.

ja hoppas som fan påå att tompan kommer med,
Skulle vara sjukt kul å se han åka live!!

Och hela tävlingen så trorja faktisk att jacob tar hem segern igen,
eller pk

jag tror att scherlin har talang nog att ta hem det, men dumont och carlson är inte dåliga de heller!

Tillbaka
Topp