!stålkanter! Akut Som Fan

Jontex

Ny medlem
nu låter man ju som en jävla nybörjare,men vi har fått in nya THE BOOM boxar till backen och jag har fan slipat mina stålkanter så dom är helt jävla runda men dom glider ändå inte men överallt annars i alla boxar på alla skidorter glider dom.nån som vet vad felet är, för det är jäääävlit enerverande!Hare Gott

nääe asså tror inte det för dom är runda,dom är 2dm bred med runda stål rör och plast i mitten,tror dom har några sånna i åre

Jag har åkt på dom om det var dom som var på moyo´s tävling och jag tyckte inte att dom gled dåligt.... men har dom suttit upp dom i backen?

jao det har dom, ´men dom glider säkert bra,jag undrar vad ajg kan göra med skiderna fär att glida bättre!! fan alla mina kompisar slider bra på dom!

Du kanske vinklar skizen konstigt när du raiilar. för mina glider så förbannat dåligt i snönmen på på rails å boxer glider dom bra så de har iget å göre me valla!

dom läju sak öppna tillhelgen för det ska vara minus grader hela vcackan och dom behöver bara 1 gygn till på sig att pruta

joo det var ju en 2 dagars tävling när man åkte 6 timmar per dag ochdet var 50 åkare första dan och 75 andra dan tror jag..

om alla andra glider men inte du så finns det inte mycket att göra. har du testat någon annans skidor. kan du ju se om det är skidorna eller dig det är fel på.

snattar din tråd en stund om de e okej, min fråga lyder: var finns the boom boxar att köpa samt hut mycket kostar dom?

det är väl fortfarande massa färg på boxarna som gör att det inte glider. kör dom några gånger och du ska se att när all färg på åkytan har nöts bort kommer dom att glida precis lika bra som dom i åre.

mAttiaSb sa:
snattar din tråd en stund om de e okej, min fråga lyder: var finns the boom boxar att köpa samt hut mycket kostar dom?
tror dom tillverkas i östersund, moyo köpte in 3 st till hemmabacken för 30.000+ 25% moms och då var det special pris

Tillbaka
Topp