Koppelman Aktiv medlem 2007-03-06 stavar eller inte? #41 park kanske det går, men försök åka kortsväng utan stavar...
EmilRosenberg Ny medlem 2011-11-25 stavar eller inte? #42 lazzzzy sa: bara 5 åringar åker utan stavar enligt mig iaf Klicka för att se resterande... Värt att dra fram defibrillatorn.
lazzzzy sa: bara 5 åringar åker utan stavar enligt mig iaf Klicka för att se resterande... Värt att dra fram defibrillatorn.
S snabelapan Ny medlem 2011-11-26 stavar eller inte? #43 EmilRosenberg sa: lazzzzy sa: bara 5 åringar åker utan stavar enligt mig iaf Klicka för att se resterande... Värt att dra fram defibrillatorn. Klicka för att se resterande... Härlig tread hump
EmilRosenberg sa: lazzzzy sa: bara 5 åringar åker utan stavar enligt mig iaf Klicka för att se resterande... Värt att dra fram defibrillatorn. Klicka för att se resterande... Härlig tread hump
P padbmx Ny medlem 2011-11-28 stavar eller inte? #44 åker själv snowboard men tycker det ser helt knäppt ut utan stavar, det ser även knäppt ut med skitkorta stavar.
åker själv snowboard men tycker det ser helt knäppt ut utan stavar, det ser även knäppt ut med skitkorta stavar.