Steepstore.com - ny internetbutik för twintip?

jej-je

Medlem
Någon som hört talas om det här Steepstore.com? Hörde talas om den häromdan, och att de ska sälja twintip och freerideskidor från flera stora leverantörer och att de typ ska sälja lite coola kläder och så. Skulle faktiskt vara lysande om det kom en schysst internetbutik i Sverige med coola prylar så man slapp handla på typ åre skidsport och bli ruinerad!!! Någon som hört något, kan väl fylla på tråden. Börjar nämligen bli dags att kompletara utrustningen för vintern i Andermatt.
Heppåre

Låter trevligt, jag har länge varit ute efter en av Line's "I am a skier"-tröjor!

nån som vet vad dom ska ha för priser? hoppas dom säljer völkl, är assugen på ett par mantra.

Kolla in Skistore.se. Mycket stort utbud. Alltid prisgaranti. Nya markbutiken öppnar om ca 1 vecka i centrala Gbg.

www.sweeski.com är väl en annan helt försk butik, vet inte så mycket om utbudet och så...

Ok, men skistore har jag bara hört negativa grejer om. Var min brorsas polare som ifjol beställde ett par public enemy som blev sjukt fösenade. Han blev tvungen att be sina päron om att skicka ner dem till Anton då de blev ordentligt försenade med leveransen.

Dessutom verkar inte skistore vara särskilt billiga. Eh juh faktiskt billigare på stadium då om man hittar något ur deras sortiment....

När ska steepstore.com öppna och någon som vet mer specifikt om deras sortimentet? Är grymt sugen på årets gotama!

Shit va bra med alla svar men vad är www.theimport.se ? Verkar som de typ förmedlar prylar på blocket!! För dem som inte kan söka själv eller har jag missat grejen?

tele_mark sa:
nån som vet vad dom ska ha för priser? hoppas dom säljer völkl, är assugen på ett par mantra.
köp dom på www.sport-conrad.de mycket billigare där. eller jag vet ju inte hur billigt det kommer vara på steepstore.!

jej-je sa:
Ok, men skistore har jag bara hört negativa grejer om. Var min brorsas polare som ifjol beställde ett par public enemy som blev sjukt fösenade. Han blev tvungen att be sina päron om att skicka ner dem till Anton då de blev ordentligt försenade med leveransen.

Dessutom verkar inte skistore vara särskilt billiga. Eh juh faktiskt billigare på stadium då om man hittar något ur deras sortiment....

När ska steepstore.com öppna och någon som vet mer specifikt om deras sortimentet? Är grymt sugen på årets gotama!
Måste ha varit en engångföreteelse.. Jag har beställt från skistore.se flera gånger, både skidor och annat. Grymt bemötande varje gång, märks att de vet vad de håller på med. Sen fattar jag inte varför du säger att Stadium har billigare priser, skistore.se har ju prisgaranti!

/herovillagehero

Senast ändrad:
Någon som vet om det finns någon europeisk importör av Line?
Är sjukt sugen på ett par Line Elisabeth!

Rydellen, skicka ett mail till Lines kontor i UK, de kan säkert lösa det så att du kan få köpa ett par skidor.

Rydellen sa:
Någon som vet om det finns någon europeisk importör av Line?
Är sjukt sugen på ett par Line Elisabeth!
Den nordiska importören finns i Norge. Kolla på line's hemsida så hittar du säkert en mail eller nr där.

Funkar bara fint att handla på sportconrad.
Jag och en polare beställde därifrån.
Efter två veckors åkning släppte ena skidans stålkant på ett ställe (konstaterat fabrikationsfel av sportconrad) på polarns skidor, tog ungefär tre veckor så hade han fått ett par nya, så jag har inget negativt att säga

skit i sport-conrad och alla andra! steepstore.com öppnar den 20 oktober och dom kommer ha typ alla feta skidor + att dom har sitt lager i östersund så det betyder att det blir bara fraktkostnader inom sverige inte nån svindyr frakt ifrån tyskland, usa eller england.

komme steepstore finnas som markbutik här i östersund med? kul om man beställer fån östersund o bor där:o.

Salkley sa:
+att dom har sitt lager i östersund så det betyder att det blir bara fraktkostnader inom sverige inte nån svindyr frakt ifrån tyskland, usa eller england.
fraktkostnad från sport-conrad är 22€ för ett par skidor, inte speciellt svindyrt ;)

what tha fuck? det vet jag men vi snackar steepstore vart kommer conrad in i min fråga:P?

Pizzaaugust sa:
komme steepstore finnas som markbutik här i östersund med? kul om man beställer fån östersund o bor där:o.
vad jag vet som kommer lagret att vara i östersund, eller det finns redan här men det kommer inte bli någon markbutik och angående frakten så gissade jag bara att den var dyr =P

okeeeej,, men man borde kunna hämt aut dom i östersund så man slipper frakt iaf. om man ändå bor här

slump att dom öppnar samtidigt som man får barnbidraget?

Vad tror ni då? kommer steepstore bli nåt med lite klass på? eller blir det samma skit som sweeski? å lyckas de öppna idag tro?

Der har öppnat nu, men dom har tyvärr inte fått in mycket alls av det dom ska få in, eller de dom har sagt! hopppas varorna kommer snart och inte efter jul.

Jag vart besviken över att dom inte hade det mesta inlagt på sidan när dom öppnade!
Dom kunde iaf ha haft bilder på det dom ska sälja! Förhandsboka eller något!

Tillbaka
Topp