Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
TheFibertech har talat! 4bi9´s film kommer floppa om de använder hip-hop låtar med tung basgång! tack du allsmäktige vägledare! jag bugar för din visdom!TheFibretech sa:Orkar inte me gangster låtarna längre.. Så grymt jobbigt.
Håller 4bi9 fortfarande på de i kommande filmen så kommer den floppa rejält.
Mike Jones - Boi!MathiasViklund sa:Sjuukt bra!
vad heter låten?
egentligen så satsar man väl inte på steeze, det ska komma naturligt. ENLIGT MIGjeppenator sa:sjukt bra edit, galen åkning. skönt att alla kör mer på steeze än på höjst!
nästa års trick: Tailgrab!
såvida åkningen är i denna höga klass så skiter jag fullständigt i om 3256 andra edits har samma typ av musik! såå grym jävla edit och bland de cleanaste åkarna i världen, vad mer kan man begära?Setermaan sa:Känns som att det är slöseri med talang att ösa ur sig edit efter edit i samma stuk. I och för sig var Keefer och Sammy friska fläktar, men det blir jävligt tröttsamt med Mike Jones/Lil Wayne i varenda jävla edit.
Bobby Brown ska ha redigt med cred för sw kängurun.
bättre låt?AFTERBANG sa:såvida åkningen är i denna höga klass så skiter jag fullständigt i om 3256 andra edits har samma typ av musik! såå grym jävla edit och bland de cleanaste åkarna i världen, vad mer kan man begära?Setermaan sa:Känns som att det är slöseri med talang att ösa ur sig edit efter edit i samma stuk. I och för sig var Keefer och Sammy friska fläktar, men det blir jävligt tröttsamt med Mike Jones/Lil Wayne i varenda jävla edit.
Låten är ju sjukt bra!Jekub sa:bättre låt?AFTERBANG sa:såvida åkningen är i denna höga klass så skiter jag fullständigt i om 3256 andra edits har samma typ av musik! såå grym jävla edit och bland de cleanaste åkarna i världen, vad mer kan man begära?Setermaan sa:Känns som att det är slöseri med talang att ösa ur sig edit efter edit i samma stuk. I och för sig var Keefer och Sammy friska fläktar, men det blir jävligt tröttsamt med Mike Jones/Lil Wayne i varenda jävla edit.
jaja, tur att man tycker olika! men jag skulle inte kalla det hip hop iaf..Kruxelidux_ninjamaster sa:Låten är ju sjukt bra!Jekub sa:bättre låt?AFTERBANG sa:såvida åkningen är i denna höga klass så skiter jag fullständigt i om 3256 andra edits har samma typ av musik! såå grym jävla edit och bland de cleanaste åkarna i världen, vad mer kan man begära?
TINDY!jeppenator sa:sjukt bra edit, galen åkning. skönt att alla kör mer på steeze än på höjst!
nästa års trick: Tailgrab!
hiphop och hiphop. ingen har sagt att det är hiphop och jag håller med, finns bättre låtar och är inte direkt den här musiken jag lyssnar på men jag tyckte musiken passa jävligt bra med åkarna och hela editen! signar ut. slut!Jekub sa:jaja, tur att man tycker olika! men jag skulle inte kalla det hip hop iaf..Kruxelidux_ninjamaster sa:Låten är ju sjukt bra!Jekub sa:bättre låt?
jag tyckte den sög precis som hela editen..AFTERBANG sa:hiphop och hiphop. ingen har sagt att det är hiphop och jag håller med, finns bättre låtar och är inte direkt den här musiken jag lyssnar på men jag tyckte musiken passa jävligt bra med åkarna och hela editen! signar ut. slut!Jekub sa:jaja, tur att man tycker olika! men jag skulle inte kalla det hip hop iaf..Kruxelidux_ninjamaster sa:Låten är ju sjukt bra!
Håller med Jekub! musiken kan vart den sämsta någonsin...Jekub sa:jag tyckte den sög precis som hela editen..AFTERBANG sa:hiphop och hiphop. ingen har sagt att det är hiphop och jag håller med, finns bättre låtar och är inte direkt den här musiken jag lyssnar på men jag tyckte musiken passa jävligt bra med åkarna och hela editen! signar ut. slut!Jekub sa:jaja, tur att man tycker olika! men jag skulle inte kalla det hip hop iaf..