jacc
Ny medlem
STHAV SPRINGBREAK SUPERSESSION Storstenshöjden
hej. tja.
jävla tävling nu igen.
faaast..
..vänta..
..vänta..
..den här gången kommer det faktiskt bli fett! altså fett. stort f. (F).
Slopestyle. med helt ny corse som det heter. Jag johan och henke kommer slita som fan, och vi får göra banan precis hur vi vill med x antal maskintimmar, de här dagarna innan söndag. ja söndag kommer det hållas föresten. bäst jag skriver allt här nere. finns till och med locals som inte fattar något.
SÖNDAG 29/3 (nu på söndag)
11.00 börjar session
typ 15.00 final
Skidor
Snowboard
Ett långt session där man ska ha roligt och utnyttja hela banan. Lite småtävlingar och blaha jib kommer hållas under tiden i banan och säkert utanför. Kom så tidigt som möjligt så får man reda på det man behöver. anmälan på palts. ingen töntig föranmälan. slänger in en bild på banan när setupen och allt är fixat. vi tänkte mörda we weekend som var för några år sen och köra ett sjysstare event. blir awsome
Jag har hört talas om nähjs pricer och galna sponsorer
www.storstenshojden.se
(vägbeskrivning) http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=storstensh%f6jden
jävla tävling nu igen.
faaast..
..vänta..
..vänta..
..den här gången kommer det faktiskt bli fett! altså fett. stort f. (F).
Slopestyle. med helt ny corse som det heter. Jag johan och henke kommer slita som fan, och vi får göra banan precis hur vi vill med x antal maskintimmar, de här dagarna innan söndag. ja söndag kommer det hållas föresten. bäst jag skriver allt här nere. finns till och med locals som inte fattar något.
SÖNDAG 29/3 (nu på söndag)
11.00 börjar session
typ 15.00 final
Skidor
Snowboard
Ett långt session där man ska ha roligt och utnyttja hela banan. Lite småtävlingar och blaha jib kommer hållas under tiden i banan och säkert utanför. Kom så tidigt som möjligt så får man reda på det man behöver. anmälan på palts. ingen töntig föranmälan. slänger in en bild på banan när setupen och allt är fixat. vi tänkte mörda we weekend som var för några år sen och köra ett sjysstare event. blir awsome
Jag har hört talas om nähjs pricer och galna sponsorer
www.storstenshojden.se
(vägbeskrivning) http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=storstensh%f6jden
Senast ändrad: