STHAV SPRINGBREAK SUPERSESSION Storstenshöjden

jacc

Ny medlem
hej. tja.

jävla tävling nu igen.
faaast..
..vänta..
..vänta..
..den här gången kommer det faktiskt bli fett! altså fett. stort f. (F).

Slopestyle. med helt ny corse som det heter. Jag johan och henke kommer slita som fan, och vi får göra banan precis hur vi vill med x antal maskintimmar, de här dagarna innan söndag. ja söndag kommer det hållas föresten. bäst jag skriver allt här nere. finns till och med locals som inte fattar något.

SÖNDAG 29/3 (nu på söndag)
11.00 börjar session
typ 15.00 final
Skidor
Snowboard

Ett långt session där man ska ha roligt och utnyttja hela banan. Lite småtävlingar och blaha jib kommer hållas under tiden i banan och säkert utanför. Kom så tidigt som möjligt så får man reda på det man behöver. anmälan på palts. ingen töntig föranmälan. slänger in en bild på banan när setupen och allt är fixat. vi tänkte mörda we weekend som var för några år sen och köra ett sjysstare event. blir awsome

Jag har hört talas om nähjs pricer och galna sponsorer

www.storstenshojden.se
(vägbeskrivning) http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=storstensh%f6jden

Senast ändrad:
såg att det krockar med något i jönköping eller linköping eller vad det nu var. eller vad tänkte du på

Senast ändrad:
ha. va! hur kan du hunit sett. det står ju söndag nu!

Senast ändrad:
jacc sa:
ha. va! hur kan du hunit sett. det står ju söndag nu!
Men va det skulle ju vara på lördag..... Jacob för helvete du och datum...
Men blir nog fätth. Men vart kommer det hållas och hur hittar man till det där storstenshöjden? Äre typ nära aspholmen?

FilleJ är full! Det står klart och tydligt en fakking länkt längst ner på texten som jakke chan skrev högst upp!!

Vissa folk asså! Dah!!

Ja har hört att du varit du varit uppe och kämpat med setupen 2 nätter i rad? Kommer de bli pheeet eller?

Nemen hard work imorn och fixa till det sista! Kommer bli grymt som fan!

Tillbaka
Topp