Sthlm/Bad Gastein v.48!!!

Gnossen

Ny medlem
Vilket fantastiskt askul gäng ni var!!! Hade en helt otrolig vecka på kursen. Ledsen att jag inte orkade säga hej då till er alla pga mina otoliga magsmärtor då jag lämnade er i Linköping, önskar jag kramat om er alla - gör det i stället via denna kanal:

*MEGABAMSEJÄTTEKRAMAR*

/Jocke

Kan Bara hålla med Jocke!!!

Fy fasen vad kul vi hade!!! Saknar alla på kursen redan!! otroligt att vi kunde bli ett sånt bra gäng på så kort tid!! Hoppas vi ses snart igen och att vi kommer åka mycket skidor ihop!!!

See You soon!!!

Samuel

Skulle det vara så att någon har några frågor kan jag bara säga att: "Jag är lite osäker just nu men jag ska självklart ta reda på det åt dig, återkommer så snart jag kan!"

Jajamensan..
så jävla kul. jag fattar inte att du klarade dej så länge jocke, hoppas du mår bättre nu.
känns ju lite märkligt att inte ha er alla tokar runt omkring en hela tiden längre.
Rackarns va skönt d va att sova längre än till 7 för en gång skull.

HAPPY HOUR.... / picknick Tobbe

För att hålla kontakten har jag dragit igång en community på msn, för oss som var med därnere. kom med vettja!!

groups.msn.com/STSReseledareBadGastein2002

Jocke

Tjenare Alla glada !

Skulle vilja hålla med alla föregående talare..
Har sovit till 13:30 idag, kändes som det behövdes.
Nu håller jag på att samordna min flytt till Åre, men det verkar vara svårt att få biljeter till helgen..

Hoppas allt är bra med Er alla !

/Gurra

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp