Stickers!

Stickers!
Ja ni vet sådana man klistrar på sina lagg för att verka cool!

har ni sett några tuffa?
Vad är de coolaste man kan ha egentligen?

Vad hittar man såna i så fall ;)

kram på er!

Stickers!
junkyard e grymmast och om du e på nån tävling nån gång så brukar dom dela ut gratis

Stickers!
"Why is it called tourist season if we can´t shoot them?"
Local-klibba från Fernie, staden med "No hunting in city limits"-skyltar.

Stickers!
64, pyrenees-atlantique frankrike. går att få från deras affär i biarritz. helst ett stort i matchande färg till din citroen CV4 :)

Stickers!
Hasse har stickers i svart och rött som det står "Team Satan" på, det tycker jag är ganska tufft, att man är djävulsdyrkare. Han har lovat att fixa likadana till mig men jag har inte fått några

Stickers!
Jag har typ hur mycket stickers som helst från företag som head,DC,oakley, mm :D men dom har jag offeciel fått av lite kontakter :P

Stickers!
Finns en tuff som ser ut ungefär såhär !

Stickers!
tycker man att ett märke gör bra grejer, så kan man sponsra dem med att visa upp deras märke... kan lova att alla här har en tröja hemma, med ett märke på

Stickers!
Nej om du ska vara tyngst i backen ska du ha Klisterpeters rådjur på skidorna! Annars så finns det rätt mycket coola stickers i Frostiespaketen, t.ex. Rugrats...

Stickers!
är de bara jag som tycker att de är lite lame att klistra ner sina skidor med massa skit.. de är ju grafiken som spelar roll in om du har stickers..
däremot finns de inget coolare än bumperstickers!

Stickers!
Kör man på grejer som man gillar så e det klart att man vill att de ska fortsätta göra bra grejer då kanske lite
grstis reklam på laggen inte e så farligt sen så ser det ju jävligt snyggt ut med en riktigt nice stickers
uppsättning. Men att glida runt med ett fett oakley märke på hjälmen när du kör i ett par smith e ju inte helt
okej.

annars kan man göra egna stickers. dra till tryckeriet med din snygga bild o be dom göra ett gäng med riktigt
stickerspapper. nya trenden är helt klart egna stickers. har du talangen för att måla så kan man absolut dra lite
feta peacer o annat det kan se riktigt bra ut. Själv e jag på jakt efter en fet rizla stickers men de blir nog svårt o
fixa. fred ut

Stickers!
jag köpte 2 as coola volvo 340 märken på volvo förra säsongen (ni vet sånna som sitter bak på bilarna) det va as coolt fick lätt mest respekt alla bara flydde i lift kön för att visa att dom inrte hade en chans mot mig...

Tillbaka
Topp