STILL GHOOD den nya editen!

gillade verkligen inte låten, men fy fan va bra edit ante gjort och åkningen är ju inte helt fel heller.. Tagg man fick nu då hehe!!

martindahmartin sa:
har åre fortfarande öppet!?
HAHAH LOL!? Vad har du för insyn på klimat osv, tror du det skiljer sig hur mycket som helst i Sverige eller. Åre ligger dessutom i mitten av sverige. De har nog ingen snö kvar alls, kanske ngt på skutan förvisso.

Grymt bra. Underbart.

Dom som hatar på Tupac kan ju bara gå och gömma nånstans där solen inte skiner.

Någon som har koll på vad "arvodena" ligger på hos folk som filmar för dom större bolagen, kontra Secondhands? Känns som om Berman, Decesare men framförallt Matchstick gubbarna lever helt okej på det (rätta mig om jag har fel).
Tycker att dom borde slåss om Ante?

Mr-Dr sa:
Någon som har koll på vad "arvodena" ligger på hos folk som filmar för dom större bolagen, kontra Secondhands? Känns som om Berman, Decesare men framförallt Matchstick gubbarna lever helt okej på det (rätta mig om jag har fel).
tycker jag med! filmar han för secondhands nu?

ante är sjukt bra, åkarna är sjukt bra och musiken är sjukt bra! blir inte bättre.

men vad är de för lagg som Simon kör på? ser sjukt sköna år. Antar att de är nästa års salomon men vilken modell?

jeppenator sa:
ante är sjukt bra, åkarna är sjukt bra och musiken är sjukt bra! blir inte bättre.

men vad är de för lagg som Simon kör på? ser sjukt sköna år. Antar att de är nästa års salomon men vilken modell?
jag tror det är nån 2012 modell ..kanske jag som är fel ( det står iaf 2012 på dom ;) )

Mr-Dr sa:
Har ingen exakt summa på Berman men vet iaf att hans företag drar in under 100k$ per år, och han är den enda anställda. Och så ställer man det mot vad det kostar att producera en skidfilm (sponsorpengar förvisso, but still). Så tror jag att i slutändan så är det ju inget han blir fet på direkt. Men klarar sig rätt OK gör han ju säkerligen. Matchstick har ju alltid haft större budget än de 2 andra nämnda, tex 16 och 35mm i alla filmer. Frågan är väl om de tjänar bättre eller bara helt enkelt har bättre ekonomiska tillgångar i form av sponsorpengar.

Tillbaka
Topp