Stefan_Stockholm
Ny medlem
Stockholm > Alperna 23-24 jan
Jag planerar att åka bil ner till alperna för en knapp 20-dagars-resa med start från Stockholm den 23 januari (ev. redan kvällen den 22 jan). Jag möter upp med en kompis i Munchen eller Geneve, men vill gärna dela körning och bensinkostnad med någon på vägen ner någon (dvs just nedresan, inte rundresan). Jag åker i stor bra bil.
Vi har inte gjort klart resrutten ännu så kom med förslag på var du skulle vilja kliva av. En tanke vi har just nu är att börja skidfesten med att spana in Hainenkamm-störtloppet som går i Kitzbuhel den 24 januari
Ungefär så går tankarna just nu.
Hemresan mot Stockholm sker med målet att vara i Stockholm på måndagen den 8 februari ungefär så om någon är sugen på att åka upp mot Stockholm då så är det bara att anmäla intresse.
/Stefan
Vi har inte gjort klart resrutten ännu så kom med förslag på var du skulle vilja kliva av. En tanke vi har just nu är att börja skidfesten med att spana in Hainenkamm-störtloppet som går i Kitzbuhel den 24 januari
Ungefär så går tankarna just nu.
Hemresan mot Stockholm sker med målet att vara i Stockholm på måndagen den 8 februari ungefär så om någon är sugen på att åka upp mot Stockholm då så är det bara att anmäla intresse.
/Stefan