K Kallevf Medlem 2013-01-23 Stockholm - Andermatt 9e feb #1 Jag kör ner till Andermatt från Sthlm, åker kvällen den 8e eller morgonen den 9e. Någon som vill åka med och dela på soppapengar? /Kalle
Jag kör ner till Andermatt från Sthlm, åker kvällen den 8e eller morgonen den 9e. Någon som vill åka med och dela på soppapengar? /Kalle
K Kallevf Medlem 2013-01-24 Stockholm - Andermatt 9e feb #3 Vill du på riktigt åka med? Jag kanske inte bjuder på hela trippen, men nåt kan vi nog komma överens om. /K
Vill du på riktigt åka med? Jag kanske inte bjuder på hela trippen, men nåt kan vi nog komma överens om. /K
red_tag Medlem 2013-01-24 Stockholm - Andermatt 9e feb #4 Hur länge ska du vara där? Ska du köra bil hem också?
K Kallevf Medlem 2013-01-24 Stockholm - Andermatt 9e feb #5 Ja, hem åker jag den 22a mars och det finns plats då med.
red_tag Medlem 2013-01-26 Stockholm - Andermatt 9e feb #7 Jag kan tyvärr inte följa med. Fick inte ledigt
K Kallevf Medlem 2013-01-27 Stockholm - Andermatt 9e feb #8 Jag kan tänka mig en rätt bra deal om du hjälper till att köra bilen. Hur mycket vill du betala? K
Sisag AG Medlem 2013-01-27 Stockholm - Andermatt 9e feb #9 Tja , har en påse Dill och gräslöks chips som vill åka med ner, men tror inte den är någon vidare hjälp vid bilkörningen
Tja , har en påse Dill och gräslöks chips som vill åka med ner, men tror inte den är någon vidare hjälp vid bilkörningen
K Kallevf Medlem 2013-01-27 Stockholm - Andermatt 9e feb #10 Dill-chipsen är nu inbokade. Men det finns fortfarande en plats kvar. :-P