Stockholm-Funäsdalen 1 juli, söker shotgun-plats

Vinter-Paul

Aktiv medlem
Stockholm-Funäsdalen 1 juli, söker shotgun-plats
men baksätet eller förarsätet går också bra;)

Behöver komma upp till Funäsdalen på måndag kväll eller tisdag innan 10.00
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp