Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nja inte vill jag skryta men det är typ första gången jag åker dit (var där när jag var typ 5 :P) och bonde det är jag ju inte hellerkossan sa:Det låter ungefär som "bonde ska åka till storstan för första gången och är lite nervös och frågar såledeles om tips på saker att göra och affärer att gå i på ett internetforum, fast han egentligen bara vill skryta om att han skall åka till Stockholm, eftersom Conny och Bobby tyckte det lät jättehäftigt och därfär trodde denne bonde att alla andra också skulle göra det och han skulle bli härskare över forumet när alla andra där fick reda på detta"
Det var bara det intrycket jag fick, nu undrar jag istället, vad är det för sorts butiker du vill besöka, klädbutiker? I sådana fall, vilken sorts stil har du?SimonG sa:nja inte vill jag skryta men det är typ första gången jag åker dit (var där när jag var typ 5 :P) och bonde det är jag ju inte hellerkossan sa:Det låter ungefär som "bonde ska åka till storstan för första gången och är lite nervös och frågar såledeles om tips på saker att göra och affärer att gå i på ett internetforum, fast han egentligen bara vill skryta om att han skall åka till Stockholm, eftersom Conny och Bobby tyckte det lät jättehäftigt och därfär trodde denne bonde att alla andra också skulle göra det och han skulle bli härskare över forumet när alla andra där fick reda på detta"
.kossan sa:Det låter ungefär som "bonde ska åka till storstan för första gången och är lite nervös och frågar såledeles om tips på saker att göra och affärer att gå i på ett internetforum, fast han egentligen bara vill skryta om att han skall åka till Stockholm, eftersom Conny och Bobby tyckte det lät jättehäftigt och därfär trodde denne bonde att alla andra också skulle göra det och han skulle bli härskare över forumet när alla andra där fick reda på detta"
eller till curbMC_BLINGELING sa:Dra till highlights o skaffa lite cans =)
hur tänkte du nu? de e la bra o veta vad som finns o göra eller?kossan sa:Det låter ungefär som "bonde ska åka till storstan för första gången och är lite nervös och frågar såledeles om tips på saker att göra och affärer att gå i på ett internetforum, fast han egentligen bara vill skryta om att han skall åka till Stockholm, eftersom Conny och Bobby tyckte det lät jättehäftigt och därfär trodde denne bonde att alla andra också skulle göra det och han skulle bli härskare över forumet när alla andra där fick reda på detta"
Mittemot gamla News.Pizzaaugust sa:Recognize på medborgarplatsen? nu mytar du väl, ligger ju vid skanstull på Ölandsgatan? Och Gulan har flyttat ner i ett garage typ på södermannagatan. Var riktigt tråkigt nu, men har mycket kepsar.
Recognize har litet utbud men sköna kläder. Cali affärerna är sjukt sköna, litet utbud på grejerna där, Mer på hemsidan men ändå skön. Regeringsvägen 77 har du deras six feet down butik och brunnsgatan cali, lr så var det tvärt om haha.
Ngn som har koll på var WE ligger?