stockholm?

stockholm?
Det låter ungefär som "bonde ska åka till storstan för första gången och är lite nervös och frågar såledeles om tips på saker att göra och affärer att gå i på ett internetforum, fast han egentligen bara vill skryta om att han skall åka till Stockholm, eftersom Conny och Bobby tyckte det lät jättehäftigt och därfär trodde denne bonde att alla andra också skulle göra det och han skulle bli härskare över forumet när alla andra där fick reda på detta"

stockholm?
kossan sa:
Det låter ungefär som "bonde ska åka till storstan för första gången och är lite nervös och frågar såledeles om tips på saker att göra och affärer att gå i på ett internetforum, fast han egentligen bara vill skryta om att han skall åka till Stockholm, eftersom Conny och Bobby tyckte det lät jättehäftigt och därfär trodde denne bonde att alla andra också skulle göra det och han skulle bli härskare över forumet när alla andra där fick reda på detta"
nja inte vill jag skryta men det är typ första gången jag åker dit (var där när jag var typ 5 :P) och bonde det är jag ju inte heller

stockholm?
SimonG sa:
kossan sa:
nja inte vill jag skryta men det är typ första gången jag åker dit (var där när jag var typ 5 :P) och bonde det är jag ju inte heller
Det var bara det intrycket jag fick, nu undrar jag istället, vad är det för sorts butiker du vill besöka, klädbutiker? I sådana fall, vilken sorts stil har du?

stockholm?
kossan sa:
.

stockholm?
Kahalani runt hörnet från björnsträdgård är en nice affär, om du skatar elelr åker longboard.. elelr bara vill snacka skit med de allmönt flummiga ägarna :)

stockholm?
kossan sa:
hur tänkte du nu? de e la bra o veta vad som finns o göra eller?

stockholm?
softa butiker: OneOff, Kahalani, T12, Skank, hollywood, ripcurl butiken på gamla brogatan, highlights finns många fler (googla :P)

venne vad du har för klädstil iof men några affärer med hiphopkläder: topstreetwear på Klarabergsgatan, Gulan på ringvägen, Urban street på sveavägen, Cali Store på brunnsgatan, recognize på medborgarplatsen, shit finns hur många som helst :P

softa parker: humlegården, vasaparken, rålambshovsparken, gärdet, djurgårn, kungsträgården, Bjurholmsparken, Centralbadsparken, Skinnarviksparken

om du åker longboard så är det ett MÅSTE att bomba i högdalen =)

åk INTE längst ut på blåa eller röda linjen, bara massa ruttna blatteförorter där... :D

jag har inte ens nämnt en bråkdel av alla sköna grejer man kan göra...

stockholm?
ONEOFF är definitivt ett måste! De har lite av allt möjligt. Mycket skate&snow, kläder av olika märken, med mera. Vad jag vet så har de 50% på förra säsongens grejer.

stockholm?
Recognize på medborgarplatsen? nu mytar du väl, ligger ju vid skanstull på Ölandsgatan? Och Gulan har flyttat ner i ett garage typ på södermannagatan. Var riktigt tråkigt nu, men har mycket kepsar.

Recognize har litet utbud men sköna kläder. Cali affärerna är sjukt sköna, litet utbud på grejerna där, Mer på hemsidan men ändå skön. Regeringsvägen 77 har du deras six feet down butik och brunnsgatan cali, lr så var det tvärt om haha.

Ngn som har koll på var WE ligger?

stockholm?
Pizzaaugust sa:
Recognize på medborgarplatsen? nu mytar du väl, ligger ju vid skanstull på Ölandsgatan? Och Gulan har flyttat ner i ett garage typ på södermannagatan. Var riktigt tråkigt nu, men har mycket kepsar.

Recognize har litet utbud men sköna kläder. Cali affärerna är sjukt sköna, litet utbud på grejerna där, Mer på hemsidan men ändå skön. Regeringsvägen 77 har du deras six feet down butik och brunnsgatan cali, lr så var det tvärt om haha.

Ngn som har koll på var WE ligger?
Mittemot gamla News.

Tillbaka
Topp