storlekar på brallor ?

storlekar på brallor ?
jag tror att M blir bäst! S blir nog inte så mkt baggy o L är nog för stort.. ja e 177, har L..

storlekar på brallor ?
vill du ha baggy och ska köra på brallerna mer än en säsong så tycker jag att du ska köpa L eller XL, för du lär växa lite mer tror jag.

storlekar på brallor ?
daninoho word ! grenen är under knäna typ isåfall om du inte har giraff ben typ..

storlekar på brallor ?
asså ja har typ utsydda xl (lr ngt sånt så dom e xxl i bredden) å ja e 176 typ.. så att Xl lr L blir nog bra, iaf om du ska köra me "snowboardmärken" typ om du ska ha sånna från intersport typ firefly typ så ska du nog ha Xl lätt..

storlekar på brallor ?
Small kommer du inte trivas i, låter som att du mest åker random slalom och kanske inte hittat till jibben ännu men det lär du göra och då ångrar du att du som 170 lång tog small.

Jag skulle gå på XL eller i allafall L beroende på märke och hur kläderna är gjorda.
Men, det är ju vad dom flesta tycker. Du kanske vill göra tight, kan funka det också!

storlekar på brallor ?
L/M tror ja blir snyggast , tycker personligen de inte är snyggt med för mycket baggy, ser ju fan bara as roligt ut med människor med för stora byxor :D

peace out

storlekar på brallor ?
jpelgander sa:
L/M tror ja blir snyggast , tycker personligen de inte är snyggt med för mycket baggy, ser ju fan bara as roligt ut med människor med för stora byxor :D

peace out
hurru din j***a hund, va haru fö strl på dina bruna byxor ?

ON TOPIC; jag är ca 175 cm o ska ha L i år, blir nog lagon , gillar inte när de är sådär sjuuuuuuuuuuukt stort osm förmodligen killen som är 155cm har med sina XL pants,,

pözziz

storlekar på brallor ?
alwaysCrash sa:
jpelgander sa:

peace out
hurru din j***a hund, va haru fö strl på dina bruna byxor ?

ON TOPIC; jag är ca 175 cm o ska ha L i år, blir nog lagon , gillar inte när de är sådär sjuuuuuuuuuuukt stort osm förmodligen killen som är 155cm har med sina XL pants,,

pözziz
jag har M , va haru själv din lilla halv neger ;)?

storlekar på brallor ?
det är nog ingen idé att bestämma sig i förväg. gå ut o prova i affärer, storlekar skiftar så pass mkt mellan olika märken och modeller.

storlekar på brallor ?
det är ju olika storlekar på olika märken och modeller.
bara något random märke som warp eller något sånt brukar vara ganska tight osv. även i vuxen strl.
och t.ex. ripcurl brukar vara rätt stora.
gå ut och prova lite kläder och om du hittar något på internet maila och be om måtten.

storlekar på brallor ?
Kör på M. Jag är 175 å har L å det är riktigt baggy på mig. Om du köper ett par byxor som ska va baggy räcker nog M fint till dig.

storlekar på brallor ?
Setermannen sa:
Kör på M. Jag är 175 å har L å det är riktigt baggy på mig. Om du köper ett par byxor som ska va baggy räcker nog M fint till dig.
Jag förstår inte, mina byxor är XL å de är riktigt baggy på mej. Jag fattar inte hur L kan va riktigt baggy på en som är 175? =)

storlekar på brallor ?
Jag skulle absolt kört på minst large, i bästa fall tillochmed xl, men det beror på storleken på jackan.

Small är alldeles för litet.

storlekar på brallor ?
xl lär nog bli lite väl stort, kommer bli feta hål längst ner. Dessutom tror jag Large sitter riktigt baggy på dig, iallaflal om de typ är burton.

storlekar på brallor ?
men asså snubben e en o en halv meter! och ska ha "xl! :S man kan fan inte röra sig då! brallerna spricker ju typ när man tweakar isåfall..

storlekar på brallor ?
SirGreen sa:
men asså snubben e en o en halv meter! och ska ha "xl! :S man kan fan inte röra sig då! brallerna spricker ju typ när man tweakar isåfall..
Haha men ofta, de är ju om man har tight man inte kan röra sej typ =) Å de är coolt me baggy :D

storlekar på brallor ?
andeniflaskan sa:
SirGreen sa:
Haha men ofta, de är ju om man har tight man inte kan röra sej typ =) Å de är coolt me baggy :D
yaa det är typ värsta jättehäftigtasacool! like 276 i status @ lunar right?

som dom vettiga säger, spring in i en butik som kränger byxor. testa dom. köp/beställ dom som passar dig bäst.

storlekar på brallor ?
MEn geree !!!! ska du ha s å de är 167 :OOO du ska helt klart ta de störstaas som fins på brallerna! jag är xxl å är 160-165 å dom sitter fett skönt...

storlekar på brallor ?
Gudrunnator sa:
Setermannen sa:
Jag förstår inte, mina byxor är XL å de är riktigt baggy på mej. Jag fattar inte hur L kan va riktigt baggy på en som är 175? =)
Allt beror väl på modell, HH brukar ofta vara små i storlekarna. Tex. så var min L jacka för liten till vardags när jag var kring 170. Tar man SB som exempel så är deras plagg mycket större allt som oftast.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp