Storlekar på Ripcurl byxor.

• Trådstartare Trådstartare Alexander_Runhellen
  • Start datum Start datum
A

Alexander_Runhellen

Guest
tja, undrar hur det ligger till med storlekarna på ripcurl braller, stora eller små i storleken?...

hade tänkt mig "opulent" modellen.

Ripcurls byxor är överlag relativt stora i storlekarna, det är iallfall uppfattningen jag har fått, har två par..

Ripcurl är så jävla B i storlekarna!! Ripcurl jackor i xxl är rätt mkt mindre än mina jackor som är i L!! sen brallor är inte mkt bättre, provade min kusins xxl ripcurl brallor, mina xl va större!
och jag är lika lång som dig å jag skulle tagit xxl på Ripcurl brallor. Minst! elr bytt märke.. men de är vad jag tycker!
beror på hur man vill att dom ska sitta med!?

så nu har du fått min åsikt iaf!:)

Swerinator sa:
Ripcurl är så jävla B i storlekarna!! Ripcurl jackor i xxl är rätt mkt mindre än mina jackor som är i L!! sen brallor är inte mkt bättre, provade min kusins xxl ripcurl brallor, mina xl va större!
och jag är lika lång som dig å jag skulle tagit xxl på Ripcurl brallor. Minst! elr bytt märke.. men de är vad jag tycker!
beror på hur man vill att dom ska sitta med!?

så nu har du fått min åsikt iaf!:)
Enligt mig så är Ripcurlbyxor jäkligt stora i storleken. Jag har haft och en polare har brallor i L som är riktigt stora för att vara L, XL var enorma. Men det kanske beror på modell, vad vet jag.

haha ripcurl är skitsmå i storlekarna. hade ett par ripcurl brallor (vet ej modell) i large och dom var rätt tighta. så beställde jag ett par special blend annex byxor nyligen, då tog jag xl. sb byxorna var som ett jävla tält. sb kanske är stora i storlekarna vad vet jag?

foureye sa:
haha ripcurl är skitsmå i storlekarna. hade ett par ripcurl brallor (vet ej modell) i large och dom var rätt tighta. så beställde jag ett par special blend annex byxor nyligen, då tog jag xl. sb byxorna var som ett jävla tält. sb kanske är stora i storlekarna vad vet jag?
Haha ja att jämföra sp med ripcurl går inte! sp klassar ju ut burton med sina storlekar ganska stort! Och alla verkar jue tro att burton har JÄÄÄÄÄÄTTE stora kläder..

och nu lite off topic! men blir så lack..!
och nu när jag sakt det så kommer väl nån jävla liten unge på 1,60 å säger att storlek M räcker! och att det finns tält på rusta!.. dom som tänker så kan ju växa på sig ett antal decimeter och kolla om dom tycker och tänker lika efter det!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp