Storlien..

larssaa

Medlem
Storlien..
Tänkte kolla om det var någon som ska till storlien på påsklovet eller kommer vara där någon dag. Måste nämligen vara där minst 4 dagar iaf pga att min kära far inte orkar skutsa mig till åre från vår stuga varje dag. Men tänkte bara kolla om någon ska dit eller om man får åka i parken ensam ( om de änns har någon park.. ).

Storlien..
Ska du köra park så äre lika bra att köra i Åre, Storlien har park men inte i närheten så bra som Åres.

Storlien..
DBarkvik sa:
Ska du köra park så äre lika bra att köra i Åre, Storlien har park men inte i närheten så bra som Åres.
Det kan jag förstå, men är parken okej?, finns det bigjumps?. ska ta mig till åre ett par dagar iaf men farsan orkar inte köra 1 timme fram o tillbaka från stugan. lata fan.

Storlien..
larssaa sa:
DBarkvik sa:
Det kan jag förstå, men är parken okej?, finns det bigjumps?. ska ta mig till åre ett par dagar iaf men farsan orkar inte köra 1 timme fram o tillbaka från stugan. lata fan.
Va där för 3 år sen så kommer fan inte ihåg så mycket ;D, men dom hade nåra stora hopp och railar.

Storlien..
jag var där hela förra året på grund av pengabrist så kunde inte åka i åre :(
men parken var ungefär som gröna i åre, kanske lite större. sen var det lite rails, men dom flesta hackade. sen så var det är stort hopp som inte äns var i närheten av parken. korfattat svar: storlien sög

Storlien..
JuliusHedin sa:
jag var där hela förra året på grund av pengabrist så kunde inte åka i åre :(
men parken var ungefär som gröna i åre, kanske lite större. sen var det lite rails, men dom flesta hackade. sen så var det är stort hopp som inte äns var i närheten av parken. korfattat svar: storlien sög
Som jag hade trott då ungefär, får hoppas att inte railsen hugger så man kan göra det bästa utav veckan iaf, men det blir nog åre 2-3 dagar iaf..

Tillbaka
Topp