philmeister
Medlem
Största kicken/hoppet någonsin?
Någon som har koll på vilken den största kicken som någonsin byggts är?
Som någon faktiskt har hoppat på?
Som någon faktiskt har hoppat på?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lössnö?Foxxi sa:satan i gatan första försöket kändes nog :S även om de va lössnö ^^
det var väll att han kom med så mycket kraft att det såg ut som lössnöFoxxi sa:satan i gatan första försöket kändes nog :S även om de va lössnö ^^
eller hur lössnö? :PFoxxi sa:satan i gatan första försöket kändes nog :S även om de va lössnö ^^
J-Rosenqvist sa:Antar att trådstartaren menade skit som blev landat snyggt?
Shane R.I.P.! <3
äsch! kommer inte på nått bätre än den här.
Jävligt dåligt att hon står goofy men gubben på spelet står regular...
1-ICONAGENCY sa:Mads Jonsson körde väl en kick i Hemsedal med 57 meters platå, det var 2005 eller 2006 under Burtons shoot där om jag inte minns fel. (orkade inte googla efter det)
Sen Japanen då i Hemsedal, dock inte samma kick som Mads körde men helt ok storlek, eller var det parkhopp lr BC...!?!
Shit jag gillar verkligen den där ninjan!
SverigeTomten sa:Platån på hoppet som mads körde var 40 m men han landade en 57 meter lång 1801-ICONAGENCY sa:Mads Jonsson körde väl en kick i Hemsedal med 57 meters platå, det var 2005 eller 2006 under Burtons shoot där om jag inte minns fel. (orkade inte googla efter det)
Sen Japanen då i Hemsedal, dock inte samma kick som Mads körde men helt ok storlek, eller var det parkhopp lr BC...!?!
oskarpedersen sa:Är inte den där platån 53 meter lång?SverigeTomten sa:Platån på hoppet som mads körde var 40 m men han landade en 57 meter lång 1801-ICONAGENCY sa:Mads Jonsson körde väl en kick i Hemsedal med 57 meters platå, det var 2005 eller 2006 under Burtons shoot där om jag inte minns fel. (orkade inte googla efter det)
oskarpedersen sa:Och denna platån som ninjamannen kör är la 53 meter?SverigeTomten sa:Platån på hoppet som mads körde var 40 m men han landade en 57 meter lång 1801-ICONAGENCY sa:Mads Jonsson körde väl en kick i Hemsedal med 57 meters platå, det var 2005 eller 2006 under Burtons shoot där om jag inte minns fel. (orkade inte googla efter det)
dom hoppar ju inte förens vid 6 minuter........Mikesb sa:
spola fram till ungefär 4 min. då är det hoppet GALET! :D
oskarpedersen sa:+17m från knuckeln, ok marginal sjuktSverigeTomten sa:Platån på hoppet som mads körde var 40 m men han landade en 57 meter lång 1801-ICONAGENCY sa:Mads Jonsson körde väl en kick i Hemsedal med 57 meters platå, det var 2005 eller 2006 under Burtons shoot där om jag inte minns fel. (orkade inte googla efter det)
1-ICONAGENCY sa:Mads Jonsson körde väl en kick i Hemsedal med 57 meters platå, det var 2005 eller 2006 under Burtons shoot där om jag inte minns fel. (orkade inte googla efter det)
haha hur gammal var kazu där egentligen? Måste varit typ 16 eller nåt?