storstenshöjden....

sears

Medlem
storstenshöjden....
alla klagar o klagar... vf... så dåligt e d inte . okej! backarna e inte spc.. långa. d håller ja med om... men bigjumpet dom har e d inga fel på... när d dessuto e riktigt duktiga killar som kör i d;P..... om man åker dit för att åka slalom får man faan skyla sej sj!!!

storstenshöjden....
nje man kanske inte ska klaga men de skulle kunna göra det bättre dom är så grymt dryga när det gäller hopp o s v..

storstenshöjden....
du jag kan ju säga att johan SPECIFIKT sa åt niklas att inte göra hoppet annat än pisslitet. vad fan säger det liksom?
sen att dom inte bygger ett hopp för än hälften in i februari pga "dålig snötillgång" är ju bullshit, med tanke på att dom inte bara hade tillräckligt med snö för att anlägga red bull big air utan också för att hoppet tog lika många kubikmeter snö som det krävs för att bygga en snögubbe med en morotsnäsa

jävla tattare

storstenshöjden....
asså storstenshöjden suger , asså dom ahr tillochmed bättre park , i kvartorp, eller dom ahr allafall en park ,storstenhöjden ahr typ två bigjup, plus att dom bygger dom sktisent , håller med bo87 .

storstenshöjden....
det va i januari dom byggde hoppen men iaf.... det e inga fel på dom hoppen dom har d första hoppet e skönt som faan bara man trycker till lite... ja har vart uppe minst 20 ggr i år o inte faan trötnar man...

storstenshöjden....
jo de är sämmst!
ingen park i år och jag köper inget års kort..

nöter jag hellre räcken i kumla!

får hoppas på bättring! de säjs ju så..

storstenshöjden....
Är det någon av er som pratat med Johan om att de är dåliga på park och hopp?

Passa på och utnyttja att Storstenshöjden nu är en liten privat aktör, de måste vara mycket mer lyhörda mot gäster idag än vad de behövde vara när det var en avsomnad kommunal anläggning.

Vi vet ju alla att stället faktiskt har potential. Några år så har det varit riktig bra där. Mitt tips är helt enkelt att ni tar och mejlar era synpunkter till Johan, inte med det pubertala snittet som är ganska vanligt i inläggen här på Freeride utan trevligt och snyggt säg vad ni tycker.

storstenshöjden....
man behöver ju inte så mycket snö till rails, boxar m.m. varför inte köpa in lite sånt så man nästan kan kalla det en park.... då kan man ju inte skylla på "dålig snötillgång".
de skulle bli bra mycket roligare då....

storstenshöjden....
Är det någon som vet hur man motiverar att man har höjt priset på ett säsongskort från 1400:- till 2000:- ?
Det kan väl inte bara bero på att de planerar/bygger en ny barnbacke i södra, eller?

storstenshöjden....
ja dom kommer ju lägga parken på norra sidan iår vilket kanske betyder att dom kan öppna den tidigare och ha den öppen längre än tidigare. gött med lite ny satsing. =D

storstenshöjden....
hoppas hårt på att dom tar sig i kragen o tänker på kunder/åkare.. fan de suger hårig hundballe att åka där och vi örebroare har inte så många val om man bara tänkt o dra en halv eller en dag..

storstenshöjden....
ja, kan i nte någon creativ persson maila johan och säja hur vi skulle vilja ha parken och säja att det kommer gynna ekonomin i längden..

lite rails, nån bank nåra big jump är allt som krävs..

storstenshöjden....
Det är väl bara hoppas att det blir bättre, förut var det riktigt fina hopp, när de hade hjälp av killarna med anknytning till we-butiken har jag för mig, men pajasen som driver höjden verkar ha gjort bort sig där...

Finns många rykten som cirkulerar kring den clownen.....

Det enda man kan göra är som sagt att hoppas på bättring

storstenshöjden....
Annars kan man dra sig mot kvarntorpshögens park, den ska vara riktigt bra.. Det är idéelt också, det hjälper nog en del...

storstenshöjden....
Tycker inte man ska klaga. Det är en bra backe för att ligga några mil utanför Örebro.
Men lite fler bigjumps kunde det gott vara. Backarna är det inge fel på, branta och hyffsat långa:)

Tillbaka
Topp