STORT tack till isaberg!

• Trådstartare Trådstartare nitrobailer
  • Start datum Start datum
N

nitrobailer

Guest
STORT tack till isaberg!
hej , alla vi vill tacka isabergs personal, för att ni har hjälpt oss med vårat hoppbyggande och varit snälla att låna ut spadar, och gjort vallar med pistmaskinen.
det är jättesnällt av er att hjälpa oss på eran arbetstid och för att ni har varit schysta.
mvh oss, ÅK till isaberg!!

STORT tack till isaberg!
Vad jag har hört så har ni pratat med Isabergs personalen öga mot öga, och det vissade sig att Ernie faktiskt stöder det här med viss del. Dock när personalen väll gör ett littet hopp åt er så kallade jibbers. Så kommer det direkt barn som tror dom kan mer än vad dom igentligen gör och ska "fixa" till hoppet. Nu ser det mer som en kulle som går rakt upp en ett hopp som faktiskt var helt okey byggt. Starkt av er ändå att prata med dom personligen BRA Jobbat!

STORT tack till isaberg!
Lallas sa:
Vad jag har hört så har ni pratat med Isabergs personalen öga mot öga, och det vissade sig att Ernie faktiskt stöder det här med viss del. Dock när personalen väll gör ett littet hopp åt er så kallade jibbers. Så kommer det direkt barn som tror dom kan mer än vad dom igentligen gör och ska "fixa" till hoppet. Nu ser det mer som en kulle som går rakt upp en ett hopp som faktiskt var helt okey byggt. Starkt av er ändå att prata med dom personligen BRA Jobbat!
jag vet , störde mig på det med..!

STORT tack till isaberg!
felix sa:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=52062

Där tycker du Isaberg suger...

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=52473

Där tyckte du i alla fall att Isaberg sög men nu tog du bort allt...

Har Ernie bjudit på bullar och saft eller vad nu?
Tycker Isaberg kan gå och lägga sig... dom verkar ju inte riktigt kloka. Kasta rails dom redan hade!?

Klart som plogar på arbetstid, vad trodde du annars? haha
de har ju fixat lite åt oss, df vi gjorde denna tråden vafan
railsen var för att någon slutade jobba där de hade sponsrat eller vad det var jag orkade inte lyssna..

Senast ändrad:
STORT tack till isaberg!
de har ingen park , men det var bättre än inget och en bra början , de var väldigt positiva , hejdå

STORT tack till isaberg!
nitrobailer sa:
de har ingen park , men det var bättre än inget och en bra början , de var väldigt positiva , hejdå
Lite pics så man vet vad man har att förvänta sig tills nästa vecka? Bättre att satsa på ett grymt hopp än 2-3 kassa. Har ni satt upp skyltar jämte hoppen, typ "åk på egen risk"?

STORT tack till isaberg!
haha det har hänt några ggr i isabergs historia, dom bygger ett hopp. är lite positiva till det i början. men sedan innser dom att det är jobbigt att pista ett hopp och skiter i det efter ett tag.

annars är det några efter ungjävlar som lyckas sno en skyffel och ska shapa hoppet...

STORT tack till isaberg!
Ja det va schyst av dom att låta oss ta hand om hoppet och bygga det ETT STORT tack

STORT tack till isaberg!
Victors sa:
nitrobailer sa:
Lite pics så man vet vad man har att förvänta sig tills nästa vecka? Bättre att satsa på ett grymt hopp än 2-3 kassa. Har ni satt upp skyltar jämte hoppen, typ "åk på egen risk"?
det är inte så stort nu , i klass grön , men tror de skulle göra det i klass blå?
men såg några rejäla vurpor idag,typ en faceplant. 2st kom till sjukstugan fast det skadade sig mer i själva backen ,

STORT tack till isaberg!
Lallas sa:
haha. det där lät bra, men du träffar väl "personal" varje dag? :)

Tillbaka
Topp