Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Funderar på att åka till Stöten över påskhelgen men är osäker på hur snön/vädret är vid den tiden. Jag har aldrig åkt i Sverige så sent på året så jag har inte så mycket koll.
har man otur så kan det vara rätt så slaskigt. Det varierar år från år, men ibland så är det rätt bra. det beror på när påsken är också. Men vill du va säkrare så ta ett annat ställe.
nån som är i stöten denna vecka förresten ?
Verkar som att alla snö håller på att smälta bort nu i rasande fart. Jag tänte åka upp nästa helg, men nu tvekar jag. Värt att lägga tid och pengar på några få dagars dålig åkning?
Jag var i stöten över påsk förra året. Det var kanon förutom på lördagen då det blev lite för "slaskigt" Svårt att få bra fart innan hoppen men annars gick det ju att åka överallt.
Ska dit nu på söndag. Kan meddela hur det var när jag har kommit hem.
Förra året var ju säsongen extremt långt in på året. Var där själv i mitten av april och det har aldrig varit bättre än då av dom gånger jag har varit där.
I år ser det mörkt ut, eller ljust och soligt då alltså.
Bara att vänta på att gatorna blir sopade så man kan börja åka longboard istället.... puhh..