Stryn över Midsommar.

oggebogg

Ny medlem
Stryn över Midsommar.
Tja!
Undrar om det är någon som vet hur det brukar vara under midsommar i stryn. SKa åka dit till sommaren.
Hade varit tacksam för svar och förslag på vad som finns att göra i närheten.
/ Oskar.

Stryn över Midsommar.
Var där förra midsommar. Är det någorlunda väder är det skidor som gäller.. Om du bor nere på folven så är det fest och glatt varje kväll.. härlig stämning!. Annars vet jag faktiskt inte, men kan tänka mig att det finns många fina leder att klättra eller älvar att fiska i..

Stryn över Midsommar.
Du bør dra så tidlig som mulig, selv om det er rekordmycket snø i år. De fineste skiopplevelsene får man på "baksiden" og der smelter snøen fort. Se www.powdercafe.com, www.strynefjellet.no og www.bigtrix.com for oppdatert info. Stryn og Folven er pur magi - fantastisk stemning både på fjellet og på campingen!

Når det gjelder andre ting å gjøre enn å kjøre ski så kan jeg ved skikkelig dritvær annbefale å kaste store steiner utfor høye fossefall. Eller man kan sitte og supa. Eller begge deler.

Stryn över Midsommar.
Tjena! Jag är riktigt sugen på att dra till Stryn nu i sommar. Om ni har någon ledig plats hoppar jag gärna in eller kan vi ta min bil. Jag är ledig hela sommaren så jag kan när som helst.

Fridens liljor!

Stryn över Midsommar.
Var där i helgen. 15 cm nysnö (!) och sol på lördagen, regn på söndagen. Baksidan var fin!
Se till att höra efter om det är plats på Folven camping. Det är liksom där man borde bo. Själv bodde jag hos en kompis som kommer från Stryn, inne i stryn "centrum", det är lite långt till skidåkningen och festen därifrån.
Enig med rangle i de alternativa aktiviteterna.
K

Tillbaka
Topp