S serious Medlem 2006-05-28 stryn sommar åkning #1 Jag undrar om det är många som ska till stryn i sommar isåfall när.?
M MrHolm Ny medlem 2006-05-28 stryn sommar åkning #2 ska dit den 2-7 juli på quicksilver camp... kommer bli gött som fan!
Marrccus Medlem 2006-05-29 stryn sommar åkning #3 Hmm rätt många duktiga som ska dit i Juni o åka.. ja ska dit den 26 juni o åka 1 vecka.. kommer antagligen va en hel del skööna åkare där då .. freeeeeeeeed
Hmm rätt många duktiga som ska dit i Juni o åka.. ja ska dit den 26 juni o åka 1 vecka.. kommer antagligen va en hel del skööna åkare där då .. freeeeeeeeed