Stryn summercamp?

westerlund

Ny medlem
Stryn summercamp?
Tjenmors :D

Undrar helt enkelt omdet är någon här på fr som varit på Quksilver camp i stryn?
Är det något att satsa på eller ska man kanske satsa på något annat camp till sommaren? Tänkte att det borde vara läge för att anmäla sig.

:D

Stryn summercamp?
jag va där förra året. det va bra då men dock lite lite snö. jag ska nog dit i år också. det är nog värt att satsa på.

Stryn summercamp?
ja var där förra året de söööööööööööööööööööög skit i dom extra tusen som du lägger på qs å skaffa boende längre upp mot backen å välj å vraka med vilken god mat du vill istället för qs instruktörernas halvdanna storkok:P fördelen var dock för vissa att man kan få hjälp med trick å så uppe i backen men vem fan vil åka följa jon hela dagarna i parken med 15 st norskar, njaa inte ja iallafall.. De här är mina tankar bara så bli inte sura!
peace

Stryn summercamp?
nja norskan va väll sådär men de typ 8 svenskar så de va lungt. Kan hålla med robins att man skulle kunna åka dit på egen hand också men jag tycker de va najs

Stryn summercamp?
ja skejtparken, å innomhus trampolinen var de ju absolut inge fel på :D men en till sak, man måste gå upp tidigt för att komma med bussen upp till backen å i den får man sitta i i ca 1 timme upp till backen å den e sjukt varmt:/ samma sak på eftermiddan.. å om man missar bussen e man ju körd...

Stryn summercamp?
aaa;P tkr de:P å de var sjukt kul iåförsig när vi hade fotbolls turnering å då ordnade vi svenskar ett lag å typ förlora åså klagade vi på att det var partisk dommare:D

Stryn summercamp?
tjaa va där förra året... de va grymt kul där asså:P... Men synd att de va så lite snöö.... värt att åka dit men se till att åka dit om det finns snö bara...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp