Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
äh, vi tänkte kan vara en kul upplevelse liksom.Vannish sa:Varför får man STS-kursen om man senare ska säsonga. Eller förväntar du dig att få jobb i BG för STS?
Kursen är hård, många kuggar. Få % får jobb och dyrt är det. Mycket pengar för 4 dagars skidåkning med STS :p
Kan inte annat än att hålla med!feskarn sa:Jag hade ju aldrig i helvete gjort den kursen! Speciellt om jag inte ens hade räknat med att få jobb på STS..
Vet ju flertalet som ångrar att de tog den kursen.
Under den veckan hade de ju va bra att istället fixa boende om ni inte löst de för säsongen och kanske ett annat jobb?
Tja! Ska gå den här reseledarkursen nu den 10.. Har ju bara läst massa negativt men de blir väl vad man gör de tillVannish sa:Ja jo, kul på sitt sätt är den. Men går att ha betydligt roligare för dom pengarna! Tex att slippa sitta och plugga kl 3 på natten efter en obligatorisk utgång... I 3 dagar i rad. Men men, nu är jag lite bitter. Ska tilläggas att jag blev rekommenderad, så jag är inte bitter för att jag skulle ha kuggat!