Studenterna!!!

tele_mark

Ny medlem
Studenterna!!!
vecka 3-4-5 är det dom beryktade studentveckorna i åre!!
V.4 kommer vi upp ett helt gäng från stockholm och linköping.... och vi kommer inte att hålla igen, vare sig i backen eller baren!!
är det några flera studenter som kommer upp då???

Studenterna!!!
De kan du hård hajja! =)
Har varit uppe vecka 3 de två senaste åren, men iår blir de v5 och jag kan bara varm rekomendera studentveckorna, de är riktigt roligt. Men ett tips, drick bara vatten i baren efter 24:00 så man står startklar 08:55 vid liften.
Man är ju trots allt där för skidåkningen i första hand, allt de roliga runtomkring är bara ren bonus..

Studenterna!!!
v3 då jäklar anländer 6 grabbar från faLun och vi var dit förra året på en weekend v3 bodde då på torvtaket men i år blir det hela veckan och vi kommer att bo på freestyle... gissa om man längtar eller ?
nånn mer som ska dit sammtidigt ?

Studenterna!!!
....v.4

Då skall en elak o törstig kille från göteborg o en från Gävle med er från Linlöping på eran resa.... Säger bara att det är dax att börja dricka Jack igen!

Studenterna!!!
Åker med en skara från LiTH den 17 jan. kommer bli seriöst festande i en vecka!

..inte så det påverkar skidåkningen dock, bli odrägigt full kan man bli på kravall!

Ses i backen eller baren!

Studenterna!!!
jo åre finns på kartan...;) oooooooh bara lördagen kvar nu sen sitter man på freestyle å höver grogg ;)
och snö ska det bli å både söndag mondag och tisdag !!!!

Studenterna!!!
Imorn ska packas och donas, för på lördag åker vi upp! Det blir uppvärmning inför alperna.. Det blir femte året i rad =) Ska se till att provåka och köpa skidor där också, hoppas det kommer lite snö och skutan är öppen!
Vi syns i backen (eller på afterskin)

Studenterna!!!
Dunder:

LiTH festa? åka skidor? faan dom flesta av er kan ju knappt cykla..hur går det då i backen? :D

Bow Down for Fil.Faaaaakk

Studenterna!!!
Tänkte dra v5 men det blev rix fm veckan v6 istället. Måste ha lite vila efter en vecka i alperna v2.

Skrev jag v2...ojdå åker ju på lördag =)

Studenterna!!!
v.5 kommer vi med ett stort gäng festprissar från LTU och lite andra ställen! Jag håller dock med om att vatten är drycken efter 24 iaf någon av dagarna, sist fick jag inte ett nypistat åk haha.. eller vänta nu, jo ett, men det var med kälke på en efterfest vid fjällgården! Sista kvällen på bygget förra året var ändå bland det bästa någonsin!

Hoppas vädergudarna tycker att det skulle sitta bra med lite mer snö och minusgrader också fast det ser ju inte så illa ut nu!

Vi ska bo på dippan så tjejer, vi ses där!

Studenterna!!!
Det kommer mange fra Norge i vecka 4. Mange studenter fra Trondheim. Tror de fleste har fikset plass i sentrum. Personlig bor jeg og noen venner på hotel i sentrum. Stiller i bakken og minst like hardt på byen. Blir sinnsykt bra!

Tillbaka
Topp