Studentresa Österrike

jossan5

Medlem
Studentresa Österrike
Hej!

Jag har försökt hitta någon researrangör som anordnar studentresor (för 200-300 personer) till Österrike men hittar bara gruppresor som är mer för ett kompisgäng. Alltså något som t.ex. Skivenue eller Rolling Snow (som verkar ha lagt ner), har någon något tips?

Studentresa Österrike
För så många personer så kanske det är bättre att utse några som styr upp det hela själva. Ni kan ju till och med chartra ett helt plan för er själva med så många resenärer 😆 tror på sikt att det blir billigare.

Jag skulle passa mig för Österrike nu när Corona tycks få ökad spridning. De har minst sagt reagerat kraftigt och oförutsägbart under pandemin. Skulle sikta på Frankrike istället även om jag personligen föredrar Österrike.

Studentresa Österrike
Ja, jag hade också rekommenderat att annordna det själva. Blir så mycket billigare! Kontakta stora hotell i olika skidorter. När ni är så många behöver det heller inte vara den mest populära byn då ni kommer festa på bra med varandra ;) Då kan ni lösa det väldigt billigt!

Studentresa Österrike
Det absolut dummaste du kan göra är att försöka fixa det själv. Du måste förmodligen ligga ute med ett par hundra tusen själv och du omfattas inte av resegarantin. Tänk tio dagar innan resan när tio pers vill hoppa av och kräver dig på pengar.. Gå till en fysisk resebyrå (det finns fortfarande) så löser dom alltihop.

Studentresa Österrike
Det absolut dummaste du kan göra är att försöka fixa det själv. Du måste förmodligen ligga ute med ett par hundra tusen själv och du omfattas inte av resegarantin. Tänk tio dagar innan resan när tio pers vill hoppa av och kräver dig på pengar.. Gå till en fysisk resebyrå (det finns fortfarande) så löser dom alltihop.
Absolut så!

Tillbaka
Topp