studsmatta: aj!

CALL3

Ny medlem
Jag får riktigt ont inanför smalbenen när jag hoppat ett tag på mattan någon mer som har det ? hjälp mig snälla!

hmm.. jag brukar bara få ont i benhinnorna när jag åker skidor och landar med bakåt eller framåt vikt.. har ALDRIG fått det på studsmatta fattar inte hur det kan vara möjligt :p

hade samma problem i slutet på skidsäsongen :S gick över efter 2 veckor då jag int skida, då säsongen tog slut.. lycka till med ditt ben

Jag brukade ha lite småont i mitt smalben när jag hoppade förra året. Om du spänner smalbensmuskeln och känner på den kan du ju se om du har träningsverk. Så var det för mig iallafall. peace

mina smallben är också sjukt bulliga men de är bara ena jag har ont i

för er som får ont i huvudet så kan de va för att du inte hoppat in dig.. man ska hoppa typ 15 studs så hjärnan vänjer sig innan man börjar flippa.. då hjälper de

smalbenen kan vara nån typ av benhinnenflammation.. står myyycket om det i freerides forum. kolla domhär olika trådarna: https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=1060837988

vissa är om skidåkning.. men samma metoder för att de ska gå över gäller..
hoppas de blir bättre

Det är benhinneinflammation! Bästa och snabbaste sättet att bota detta är att när du står i duschen vrider på det varmaste och värmer båda smalbenen och sedan direkt vrida till det kallaste. och upprepa detta ett par repitioner så kommer du se att det försvinner på ett par dagar..!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp