Studsmatta eller ej?

• Trådstartare Trådstartare Spindoctor
  • Start datum Start datum
S

Spindoctor

Guest
Studsmatta eller ej?
Tjena tjena!
Jag har funtat lite på om man ska ta och inhandla sig en studsmatta eller trampolin, eller vad man nu kallar det. Är det någon som har lite bra svar på följande frågor:

-Vad borde det kosta?
-Kan man fälla ihop dom, eller vad gör man av dem när man inte använder dem?
-Ska man ha nån speciell storlek?

Tack på förhand!

Studsmatta eller ej?
Tack för tipsen.
Vad är en lagom stor diameter när man ska öva skidtrick?

Studsmatta eller ej?
beror på svårighetsgrad av trick. om du ska öva på trippel backflip to dspin 900 toxic grab to suicidal taliban dubblegrab så behöver du någ en diameter på ungefär 100 m, ett gäng sjukvårdare samt ett ganska högt torn att ta sats ifrån.

Studsmatta eller ej?
Jag har en studsmatta med en diameter på ca 4,5 meter och den duger utmärkt till att öva flips m.m. på.

Du kan även ta och spana in jumpking.se

Studsmatta eller ej?
Tomte: Suicidal taliban WTC doubble grab heter det, men blir svårt att hitta ett träd i en studsmatta. Med andra ord blir det möjligtvis en "suicidal maniac dubble grab".
Rätt skall vara rätt.

tihi, jag är allt en riktig messerschmitt..

;)

Studsmatta eller ej?
men tornet som man tog sats ifrån funkar väl utmärkt att smäcka in i? (tillägg är att man då behöver ha ett torn till som står bredvid)

Studsmatta eller ej?
JAg tycker att du ska börja med att hyra en. Om du köper en blir den snabbt utsliten och man tröttnar fortare än vad man tror så hyr nån vecka varje år och sen kan man ju alltid snylta på grannens* :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp