Studsmatta i vattnet

FredrikB

Ny medlem
Studsmatta i vattnet
http://www.ravesports-se.com/productssimple.html

Hejsan! Är det någon här på freeride som har en sån eller har testat eller vet om dom säljs i sverige. Jag visade min farsa igår och han tyckte det va helballt eftersom vi har sjötomt på vårat landställe. Så istället för våran vanliga som vi har nu, så säljer vi den och köper en studsmatta som man kan ha i vattnet istället.

Studsmatta i vattnet
jag testade en sån i somras, minsta modellen diameter på 4 meter och har ett "studsnät" som det är meningen att du ska studsa på... det är nog det lamasta jag har testat, skiten glider runt på vattnet och välter om du hoppar fel.. du kan studsa högst en meter.
skräpet som du kan köpa på intersport, iaf i leksand, tror jag kostar lite mer än tusenlapp..

den stora modellen kanske fungerar bättre..

Studsmatta i vattnet
Hmmm.... konstigt. För den som är fyra meter som man köper av RaveSports kostar 17000 ungefär. Den största som har en hoppyta på 7.50 tror jag det är kostar ca 35.000. Så det måste ha varit någon annan som du testade. Någon som vet mer?

Studsmatta i vattnet
Jahaa, ajuste. Men hur högt kunde man studsa ungefär då. För om man är flera så kan man ju göra så man flyger utav bara fan.

Studsmatta i vattnet
jag tror att det är sämmre att hoppa på en som är i vattnet än om man har den på land. Själv har jag bara provat den på land den kostade 4500kr om jag inte minns fel. Den är 4.3 m i diameter och har 106 st fjädrar den är super bra. Och studsen är den bästa!!!

Studsmatta i vattnet
men hurreni om ni kollar på bilderna på länken så ere ju en snubbe så flyger ganska bra asså lika bra som på en matta på land ja tkr det ser ut så iallafall

Tillbaka
Topp