studsmatte film

studsmatte film
tyckte d va en rätt så bra film d enda som kanske va lite segt e att ni fillmar allt emellan tricken men annars va den bra

studsmatte film
skön film, låten är med i ett inslag om film, nova films bidrag i freeride video award men den heter

felix da housecat - harlot

studsmatte film
Sluta skriv att ni har gjort den på 5 min för man bryr sejj inte och isf om ni har gjort den på 5 min håll på mkt längre för att den ska bli bra ni kan t.ex. ta bort allt onödigt hoppade mellan tricken man blir uttråkad av dom .. mkt bra tricks .. ni får en 3 av 5 ni kunde ha fått mera men dåligt gjord i movie maker bara ..

studsmatte film
KevinHolmbom sa:
Sluta skriv att ni har gjort den på 5 min för man bryr sejj inte och isf om ni har gjort den på 5 min håll på mkt längre för att den ska bli bra ni kan t.ex. ta bort allt onödigt hoppade mellan tricken man blir uttråkad av dom .. mkt bra tricks .. ni får en 3 av 5 ni kunde ha fått mera men dåligt gjord i movie maker bara ..
jag håller med dig men de kommer en ny i september den e mkt bättre

studsmatte film
jag tycker de var lite för mycke bara hopp imellanåt, innan du skulle gör hoppet så filmade ni jätte länge innan själva tricket kom.

/Adam

studsmatte film
alessio:) du är min bästa vän. ring mej nån dag de va länge sen. men du, bra film igen. så ja gogglarna... haha nej då. du får tröstpriset.....

om du ringer!

studsmatte film
okej så här e de.. TA ALDRIG ME EN BACKFLIP/FRONTFLIP I EN FILM!!!
å lägg aldrig ut en film som du har gjort "på 5 minuter i moviemaker"

å klipp bort hoppningen mellan tricken, å sätt tricken!

Tillbaka
Topp