studsmatte läger?

studsmatte läger?
Finns det sånt?
Cirkus skola brukar det ju finnas, där du får lära dig feta hopp å tricks på enorma trampoliner. Kanske är nått att testa =)

studsmatte läger?
Inget studsmatteläger, men vateenhopp finns ute på Bosön i stockholm. Sök på google eller hör av dig till mig så kan du få nr.

studsmatte läger?
Coolt å dra ihop ett fett Studsmatte-event! =D

Nån som har en stor tomt eller ett mindre fällt att smälla upp ett par trampoliner, med tävlingar å domare å skit!

Skulle vara fett nice. Jag kommer lätt att delta då!

studsmatte läger?
BraedarN sa:
Coolt å dra ihop ett fett Studsmatte-event! =D

Nån som har en stor tomt eller ett mindre fällt att smälla upp ett par trampoliner, med tävlingar å domare å skit!

Skulle vara fett nice. Jag kommer lätt att delta då!
Var snack om detta förra sommaren.. då hos Swanbeck.. men blev bara en lien grejj av det hela då dom flesta inte fick veta hur de blev.. skulle va sjukt kul om vi kunde ordna nått i år:D

studsmatte läger?
Tycker Freeride ska dra ut nått event i sommar. Bra reklam för sidan och så.
Även ett tillfälle att tjäna en slant för freeride-Crew ^^

Senast ändrad:
studsmatte läger?
jag har ett stort fält med gräs 20 meter ifrån min tomt där jag har min studsmatta med lastpallar :) en gubbe som är ca 90 år äger det och låter mej ha min där, skulle säkert kunna få ha flera där!! även en liten skogsdunge där..

studsmatte läger?
JAK Freeride i Järfälla har en diskussion med Järfällagymnasterna om att arrangera läger i Järfällagymnasternas gymnastikhall, utrustad bl a med två trampoliner och 3000kvm toppklassig utrustning, luftgolv, trampolintrack etc. Vi väntar på att de ska släppa sina träningstider inför hösten för eventuella helgläger. Sök på J3pp3 och titta på videoklippen så får ni en liten uppfattning om hur det kan se ut.

Ett tips är Albyhallen söder om Stockholm, Cirkus Cirkör har i alla fall haft öppna träningar för dem som är intresserade av att hoppa och som inte nödvändigtvis är intresserade av att bli cirkusartister.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp