patrikhjelm
Ny medlem
Studsmattecamp ÖSTERSUND 24-25 Aug. BILDER
ta 50 kr, mera pengar till vinnarn :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej du vet vll att de e jag som hålllr i campet? De blir hip-hop så folk i omgivningen kommer ringa störningskåren, om vi får ström så ha jag en hemmabioanläggning med!(högsta volym!!!!)whaat sa:hur ska vi göra med musiken vad ere för högtalare kan man kopla dom till ipoden eller moste man ha cd skiva och sen hoppas jag att det inte blir non gjävla rock musik hiphop ska det va :p XD
haha fett najs :DMaxHemmingsson sa:Okej du vet vll att de e jag som hålllr i campet? De blir hip-hop så folk i omgivningen kommer ringa störningskåren, om vi får ström så ha jag en hemmabioanläggning med!(högsta volym!!!!)whaat sa:hur ska vi göra med musiken vad ere för högtalare kan man kopla dom till ipoden eller moste man ha cd skiva och sen hoppas jag att det inte blir non gjävla rock musik hiphop ska det va :p XD
Kan dom väl visstfreppen sa:men sugkukar ni kan ju inte hoppa av!!
men vrf?? de är ju mkt kulare ju fler som kommer!Deespin sa:Kan dom väl visstfreppen sa:men sugkukar ni kan ju inte hoppa av!!
ja typ men ingen vet om det så den lär inte bli stor:/whaat sa:det blir vell fest på kvällen
vinnaren i tävlingen kan väll behålla den.Unknown_Telemark sa:idé :
studsmatta från rusta= 1000 kr
244x74 cm alltså 2.4 m i diameter
1000(kr) / 20 (pers) = 50 (kr /pers)
bara en tokig ide som jag fick... om ni fattar vad jag menar med de ovanför..
givetvis finns massa negativa saker med den här idén :
- det är en rusta-matta= lär ju vara ganska dålig
- väldigt liten
- om man köper den tillsammans ,vem ska då behålla den?
menmen. säg vad ni tycker..
max, ska man ta med nån bra skiva med typ xelion, promoe och dom, ler har du musik ? :DMaxHemmingsson sa:Okej du vet vll att de e jag som hålllr i campet? De blir hip-hop så folk i omgivningen kommer ringa störningskåren, om vi får ström så ha jag en hemmabioanläggning med!(högsta volym!!!!)whaat sa:hur ska vi göra med musiken vad ere för högtalare kan man kopla dom till ipoden eller moste man ha cd skiva och sen hoppas jag att det inte blir non gjävla rock musik hiphop ska det va :p XD
Ja har musik men ta gärna med mera så man inte lyssnar sönder massa låtarjibb_putte sa:max, ska man ta med nån bra skiva med typ xelion, promoe och dom, ler har du musik ? :DMaxHemmingsson sa:Okej du vet vll att de e jag som hålllr i campet? De blir hip-hop så folk i omgivningen kommer ringa störningskåren, om vi får ström så ha jag en hemmabioanläggning med!(högsta volym!!!!)whaat sa:hur ska vi göra med musiken vad ere för högtalare kan man kopla dom till ipoden eller moste man ha cd skiva och sen hoppas jag att det inte blir non gjävla rock musik hiphop ska det va :p XD
Jag kan ta me mig lite skön musikMaxHemmingsson sa:Ja har musik men ta gärna med mera så man inte lyssnar sönder massa låtarjibb_putte sa:max, ska man ta med nån bra skiva med typ xelion, promoe och dom, ler har du musik ? :DMaxHemmingsson sa:Okej du vet vll att de e jag som hålllr i campet? De blir hip-hop så folk i omgivningen kommer ringa störningskåren, om vi får ström så ha jag en hemmabioanläggning med!(högsta volym!!!!)![]()
tro mig, jag kan nog kanske mer än va du kan om trick och svårighet och såntNHjelm sa:haha proffsdomare som är 15 och inte kan stava till domare? låter inte rätt i mina öron x)
pga ett förhinder är det ej säkert att jag kan vara med.. :/
Jag gör de för nöjes skull och inte för att få betalt men en 100 säger man juh inte nej till om man blir erbjuden de, annars tkr jag att de e skojigt att vara snäll och ställa upp för alla så att de blir lika trevligt för allaSmarterchild sa:jag vill vara dommare för 500
Jag har varit andra domare i åre på nån tävling och lille bror tränar i studsmatta inne i stan och där har jag varit med och jag har set mkt trick i mitt korta liv ska du veta, så oroa dig inte över domarna och bara hoppa ist!NHjelm sa:det gör du säkert men det hag jag inte sagt något om, men vad är din definition på "proffsdomare" då? för mig finns det inte sånna inom studsmatta, eller om man räknar med sån här tävlingsgymanstikgrejs men det gör inte jag, nu mednar jag typ jibb.
helt rätt inställning att du gör det för nöjet, det är helt rätt. jag hade oxå vart domare om jag hade kunnat mer om tricken osv.