Stugor i riksgränsen?

KarlK86

Ny medlem
Stugor i riksgränsen?
Hallå!
Har sökt efter stugor i riksgränsen i några dagar nu men hittar inget alls!
Är intresserad av att testa riksgränsen nästa vinter men bara en vecka eller så pga att jag kommer plugga och att jag denna säsong är i chamonix.

mvh / Karl

Stugor i riksgränsen?
I Vassijaure finns boende, ordnas genom StilSportcenter i Luleå. Kostar 150:- natten och det är i princip skidåkarrum med gemensamt kök.
Avståndet till gränsen är 7km och du tar dig dit lättast med bil (fungerar även med tåg).

Stugor i riksgränsen?
Heinz_p sa:
I Vassijaure finns boende, ordnas genom StilSportcenter i Luleå. Kostar 150:- natten och det är i princip skidåkarrum med gemensamt kök.
Avståndet till gränsen är 7km och du tar dig dit lättast med bil (fungerar även med tåg).
men måste man inte vara student vid ltu och medlem i stil før det?

sen KarlK86, orsaken till att du inte hittar några stugor ær enkel - det finns inga. i grænsen bor du i lægenhet på hotellet, om du vill ha sjælvhushåll.

vill du prompt bo i stuga så får du bo i bjørkis och køra/ta tåget till grænsen på morgonen och tillbaka på eftermiddagen.

Stugor i riksgränsen?
Man kan bo hos Svenska turistförenings grejs i katterjokk.. men jag kommer inte ihåg vad dom heter.. billigt är de iallafall!

Stugor i riksgränsen?
skidnarkoman sa:
men måste man inte vara student vid ltu och medlem i stil før det?

sen KarlK86, orsaken till att du inte hittar några stugor ær enkel - det finns inga. i grænsen bor du i lægenhet på hotellet, om du vill ha sjælvhushåll.

vill du prompt bo i stuga så får du bo i bjørkis och køra/ta tåget till grænsen på morgonen och tillbaka på eftermiddagen.
Student behöver du inte vara. Liten miss med priset där bara.
Student (StiL-medl) 150:-
Student (Ej StiL) 200:-
LTU Personal (StiL-medl) 170:-
LTU Personal (Ej StiL) 200:-
Extern (StiL-medl) 200:-
Extern (Ej StiL) 275:-

Du kan bli medlem i Stil för 100:-, går att lösa i receptionen i Luleå.

Tillbaka
Topp