Stulen The Boom box

Jontex

Ny medlem
Stulen The Boom box
Ok, vad är det för jävla budget tattare som har varit och rackat The Boom boxen på gärde här i sundsvall?!?

Är det nån som har sätt nått eller hört nått om vart den kan vara så hör av er till moyo,
hittelön utges till den som får fram vart den är!

mer info på www.moyo.se.

Må detta retard brinna i helvetet!

Stulen The Boom box
Haha vaddå lågt? Skönt initiativ, att sno en box :D
Den organiserade kriminaliteten växer sig allt större och större inom utförsåkandet!

Stulen The Boom box
Stulen The Boom box
oscarius sa:
marer sa:
oscarius sa:
Haha slumpade du numret eller vet du vems det är?
haha det är efterlysts stöldgodsnummer.

enda raka är nog dock att sms.a leif GW
Oki. Blev lite chockad när jag såg på eniro att jag vet vem det står på..
det korekta numret är egentligen 08 702 00 90 såg jag nu men den drabbade kanske kan göra en deal med lottas annonsbyro och få sin efterlysning tryckt på något lämplig ställe.

Stulen The Boom box
marer sa:
oscarius sa:
marer sa:

det korekta numret är egentligen 08 702 00 90 såg jag nu men den drabbade kanske kan göra en deal med lottas annonsbyro och få sin efterlysning tryckt på något lämplig ställe.
Tack för det.. Var lite förvånad som sagt.

Stulen The Boom box
Tråkigt, det är ju inte så att dom hade behövt sno den för att få åka på den. Moyo hade ju ställt dit den för allmänheten att använda den...

Å andra sidan kan det ju inte vara så svårt att identifiera boxen. det va väll den boxen som va påbackad av pistmaskinen? Så den är ju lite kinkad i ena änden.

Stulen The Boom box
L3LL3 sa:
Tråkigt, det är ju inte så att dom hade behövt sno den för att få åka på den. Moyo hade ju ställt dit den för allmänheten att använda den...

Å andra sidan kan det ju inte vara så svårt att identifiera boxen. det va väll den boxen som va påbackad av pistmaskinen? Så den är ju lite kinkad i ena änden.
Jo men du vet alla vill ju ha en en sån så den är redan halvägs genom Polen och ska just monteras av sin nya ägare. True story.

Stulen The Boom box
marer sa:
oscarius sa:
marer sa:

Jag tror Lottas annonsbyrå är nöjd bara med samtalet.

Stulen The Boom box
rudil sa:
kolla om någon säljer en sån box i köp och sälj. då vet du vem som har den!
Men tror du att någon som har snott en box går in och säljer den på freeride??? då kan jag typ rekomendera svarta marknaden i krakow eller något

Stulen The Boom box
rudil sa:
kolla om någon säljer en sån box i köp och sälj. då vet du vem som har den!
Hahadet är juh som ngn skulle filma o lägga ut på fr när dom railar på sin bakgård.. så dum tror jag ingen är.. kke bodenis vem vet. :)

Stulen The Boom box
Samma sak hände oss för några år sen. Vi skulle ha en skiduppvisning, vi var där till ca12 på kvällen före, kommer dit kl9-10 nästa morgon, båda railsen borta. Som tur var hittade vi dom.

Stulen The Boom box
aa man blir juh jävlit förbannad ! dom satte juh upp den för att alla skulle kunna åka där å så kommer det nån jävla slyna å tar den jävlit dålig stil =/

Stulen The Boom box
Setermaan sa:
marer sa:
oscarius sa:
Jag tror Lottas annonsbyrå är nöjd bara med samtalet.
meningen var att det skulle vara till efterlyst.

Stulen The Boom box
Om ingen vet var den är finns bara en återvändo - POLISEN! Dom letar säkert efter en stulen box. Säg att den var påkörd av en pistmaskin så ser dom på datorn direkt var den är.

Stulen The Boom box
Senast ändrad:
Stulen The Boom box
om jag är i åre nån gång eller i nån annan skidort och råkar ha en släpvagn med mig så kan jag lova att boxar kommer försvinna spårlöst

Stulen The Boom box
Tror detta är ett fall för Gw persson,

vet du nåt tipsa efterlyst, nummer för stöldgods är 08-702 00 90.

Stulen The Boom box
felix sa:
Haha vaddå lågt? Skönt initiativ, att sno en box :D
Den organiserade kriminaliteten växer sig allt större och större inom utförsåkandet!
säkert ryska maffian som stal den. det här är ett fall för Leif "leffe" GW Persson

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp