Stulen The Boom box

Stulen The Boom box
Jontex sa:
rudil sa:
lasssekongo sa:
Hahadet är juh som ngn skulle filma o lägga ut på fr när dom railar på sin bakgård.. så dum tror jag ingen är.. kke bodenis vem vet. :)
jag var så jävla seriös bara så du vet :)
roligt roligt, den kostade bara 13000+moms
några tjyvar som snodde vitvaror från electrolux home's lager i Sverige lade upp ett par tvättmaskiner på blocket. var bara att söka upp försäljaren och ställa dom mot väggen

Stulen The Boom box
Jontex sa:
oscarius sa:
Jontex sa:
Mmm jag uppfattade det som att du nu skulle ta några andra boxar istället.
ja varför inte? enligt dom som snodde våran så verkar det vara helt jävla fritt framm att sno boxar, så vafan väntar man på?
ursäkta men bara för att ngn snor en bil så är det okej för dig med? Terrorister körde ett flygplan in i ett torn och tyckte de va okej, tkr du det då?

Neej.

Klart dom är idioter som snor den, men den hära "men han gjorde ju så" grejen funkar tyvärr inte. Hoppas ni hittar boxen

Stulen The Boom box
Pizzaaugust sa:
Jontex sa:
oscarius sa:
ja varför inte? enligt dom som snodde våran så verkar det vara helt jävla fritt framm att sno boxar, så vafan väntar man på?
ursäkta men bara för att ngn snor en bil så är det okej för dig med? Terrorister körde ett flygplan in i ett torn och tyckte de va okej, tkr du det då?

Neej.

Klart dom är idioter som snor den, men den hära "men han gjorde ju så" grejen funkar tyvärr inte. Hoppas ni hittar boxen
sant, men man blir ju arg, och det känns inte som att polisen kommer att bry sig så mycket, men jjag ahr vell fel där också

Stulen The Boom box
Jontex sa:
Pizzaaugust sa:
Jontex sa:

Neej.

sant, men man blir ju arg, och det känns inte som att polisen kommer att bry sig så mycket, men jjag ahr vell fel där också
Ja de förstår jag, Men den borde kunna dyka upp. Ingen som inte är intresserad av snowboard/ skidor lär ju ha tagit den, så det är bara att höra med folk. Kolla med polisen, Antar att dom är upptagen pga högsässong i bullätning i fiket i polis byggnaden. Brukar vara så så länge det inte handlar om bobhot i östersund för då kallas hela sverige in.

Stulen The Boom box
som jag fattar det så har boxen bara stått där, va den fastlåst eller något?

annars får man ju räkna med att den blir stulen.. de är som man skulle lämna en cykel/bil olåst så blir ju den tagen efter ett tag

Stulen The Boom box
Filleee sa:

annars får man ju räkna med att den blir stulen.. de är som man skulle lämna en cykel/bil olåst så blir ju den tagen efter ett tag
men asså! en box?!!?!? vem fan snor en box?? vad är oddsen på att nån kommer dit och bryter sig in på inhängat område, klr in med en bil och släp, gräver upp en fasst frusen box på drygt 200 kg och kör iväg med den?

snacka om att förstöra för sporten asså

Stulen The Boom box
Filleee sa:

men asså! en box?!!?!? vem fan snor en box?? vad är oddsen på att nån kommer dit och bryter sig in på inhängat område, klr in med en bil och släp, gräver upp en fasst frusen box på drygt 200 kg och kör iväg med den?

Stulen The Boom box
Jontex sa:
Filleee sa:

ja, jag tycker med det är förjävligt, men var den på inhägnat område? då jävlar har man kanske gått lite över styr för att få tag i en box. och vad ska den som har snott den ha för användning till? åka på? då kommer den synas nånstans och då åker han fasst, sälja den ? då syns den ju lika mycket, helt meningslöst att sno en box för den kommer förmodligen synas nånstans

Stulen The Boom box
asså dom tänkte inte på att det är Grov Stöld dom åker på när dom blir haffade, boxarna kostar ju runt 13000kr +25% moms, det är ju som att sno en lite halv risig bil

Stulen The Boom box
Jontex sa:
oscarius sa:
Jontex sa:
Du får det ju inte direkt att låta bättre, haffar du nån annans är du ju knappast bättre själv. Va fan skicka in en anmälan och gnäll på kommunen. Då har ni i alla fall gjort det ni kunnat.

Stulen The Boom box
Jontex sa:
asså dom tänkte inte på att det är Grov Stöld dom åker på när dom blir haffade, boxarna kostar ju runt 13000kr +25% moms, det är ju som att sno en lite halv risig bil
Om det är så organiserat att dom tagit den med släp och bil och sedan grävt upp den - så tror jag dom har några fler steg inräknade.
Någon som ens är intresserad av att ha en box, har förmodligen rätt bra koll på typen av skidåkning. Också vet vi att varenda jibber älskar att publicera sin jibs - skulle denna förövare (över 18? - bil och släp...?) raila lite i smyg hemma?
Nej. Jag tror, tyvärr, aldrig den kommer tillbaks. Kommer den tillbaks gör den det inte i brukbart skick.
Har väldigt svårt att tro att polisen skulle göra annat än spilla kaffe på anmälan. Tyvärr. Som sagt.

Stulen The Boom box
Vilket jävla namn på en box, "skidleksak". Låter som något för barn i 5-årsåldern...

Skönt att den är återfunnen iallafall.

Snödjup

Tillbaka
Topp