Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inga planer på att fira in det nya året i Åre.Fiberteknologi sa:Då rekommenderar jag dig verkligen att stanna hemma från Åre om det är din åsikt..Stenman sa:Ser ingen större skillnad på "FR-eliten" och "Stureplanseliten", olika områden de "regerar" på men är alla lika störiga och äckliga.
Var är "Gilla"-knappen när man behöver den som mest?skidmannen sa:Fan va fett! Fyll ALLA hotell med Stureplanseliten. Eller 90-åringar. Huvudsaken är att det är folk som håller sig borta från själva skidåkningen så att vi andra får mer plats.
Man borde verkligen kunna ratea kommentarer på freeride... på samma sätt som facepunch, ungefär. (typ Good answer, bad answer, funny osv) eller bara LikeMyran sa:Var är "Gilla"-knappen när man behöver den som mest?skidmannen sa:Fan va fett! Fyll ALLA hotell med Stureplanseliten. Eller 90-åringar. Huvudsaken är att det är folk som håller sig borta från själva skidåkningen så att vi andra får mer plats.
Kan inte annat än att hålla med dig, kommer bli jävligt skönt att ha alla fina åk för sig själv! Bara att hoppas på bra med dump!skidmannen sa:Fan va fett! Fyll ALLA hotell med Stureplanseliten. Eller 90-åringar. Huvudsaken är att det är folk som håller sig borta från själva skidåkningen så att vi andra får mer plats.
hahah wordPeeGee sa:påminner om efterfesten till winter jam på whiteroom :P
Den nya vintertrenden är att vaska liftkort. Wannabees kör endagskort. De riktiga bratsen vaskar naturligtvis säsongskort.Rullator sa:fan vad det ska vaskas dompa då
Här kan man fundera, är det här en riktig stureplanskille som är så puckad att han reggar ett nytt konto och döper sig till Sture-P, eller är det ett uttänkt drag och ironin i det hela är att han faktiskt döpt sig till Sture-P? Jag tror på det sistnämnda.Sture-P sa:Vad vore bygget utan lite lyx och flärd? Ni bönder kan behöva lite pengaflöde i byn.
Ja Fiberteknologi, vad fan tror du han gjorde denna användare för?Sture-P sa:Nej, jag heter Sture Prentz, och passade på att skapa en användare när jag hade chansen att använda mitt namn till något kul!Fiberteknologi sa:Gjorde du denna användare för att börja tjata i denna tråd eller?Sture-P sa:Vad vore bygget utan lite lyx och flärd? Ni bönder kan behöva lite pengaflöde i byn.
Ytterligare ett problem. Är denna kille kungen av ironi eller tror han på riktigt att Sture-P heter Sture Prentz? Jag blir förvirrad.Henk021 sa:HAhA skönt namnSture-P sa:Nej, jag heter Sture Prentz, och passade på att skapa en användare när jag hade chansen att använda mitt namn till något kul!Fiberteknologi sa:Gjorde du denna användare för att börja tjata i denna tråd eller?
Ännu ett problem... tror denna kille att trådskaparen är en riktig stureplansstekare och att tråden är en riktig pepp-tråd för alla andra stureplansstekare -eller är Foxxi ironisk?Foxxi sa:lustig tråd det här, annorlunda turnout än vad stureplansstekarn hade tänkt sig? :P
Har ullrock på sig. Haha en gång när jag var där nu i höst så kom jag med min färgglad blåa jacka medans resten av folket hade den svarta/gråa stilen med ullrock.AFTERBANG sa:hur blir man en stureplans elit?
patetiskt.
Den var ju tråkig bland alla uttröttade människor. En mer stelfest får man leta efter. Däremot Country Club i Åre det är kvalitét och känsla.PeeGee sa:påminner om efterfesten till winter jam på whiteroom :P
Dubbel ironi gissar jag på.felix sa:Det är ju kul att analysera en del svar här...
Här kan man fundera, är det här en riktig stureplanskille som är så puckad att han reggar ett nytt konto och döper sig till Sture-P, eller är det ett uttänkt drag och ironin i det hela är att han faktiskt döpt sig till Sture-P? Jag tror på det sistnämnda.Sture-P sa:Vad vore bygget utan lite lyx och flärd? Ni bönder kan behöva lite pengaflöde i byn.
Ja Fiberteknologi, vad fan tror du han gjorde denna användare för?Sture-P sa:Nej, jag heter Sture Prentz, och passade på att skapa en användare när jag hade chansen att använda mitt namn till något kul!Fiberteknologi sa:Gjorde du denna användare för att börja tjata i denna tråd eller?Sture-P sa:Vad vore bygget utan lite lyx och flärd? Ni bönder kan behöva lite pengaflöde i byn.
Ytterligare ett problem. Är denna kille kungen av ironi eller tror han på riktigt att Sture-P heter Sture Prentz? Jag blir förvirrad.Henk021 sa:HAhA skönt namnSture-P sa:Nej, jag heter Sture Prentz, och passade på att skapa en användare när jag hade chansen att använda mitt namn till något kul!
Ännu ett problem... tror denna kille att trådskaparen är en riktig stureplansstekare och att tråden är en riktig pepp-tråd för alla andra stureplansstekare -eller är Foxxi ironisk?Foxxi sa:lustig tråd det här, annorlunda turnout än vad stureplansstekarn hade tänkt sig? :P
Det är så jävla svårt nu för tiden att veta om folk är ironiska eller blådumma i skallen... speciellt när man använder så jävla tung ironi att man nästan tar den för att inte vara ironi. Men jag hoppas innerligt att det är ironi, även från er användare som kommer med störtsköna men dumma kommentarer.
Shit vad besviken du gör migekebom sa:Jag är en siamesisk tvilling med tre huvuden. När de andra har somnat brukar jag runka framför tv:n.. Är jag bög?
PS. Jag vill bara ha vettiga svar! DS
Eller?Henk021 sa:Ironi Felix ironi![]()
Säker?I3ea sa:Dubbel ironi gissar jag på.
Så blir det när man bygger upp för höga förväntningar!PNyberg sa:Shit vad besviken du gör migekebom sa:Jag är en siamesisk tvilling med tre huvuden. När de andra har somnat brukar jag runka framför tv:n.. Är jag bög?
PS. Jag vill bara ha vettiga svar! DS![]()
haha min idol!TvonSunnWalde sa:Avundsjukan är ett stort fenomen utanför Stureplan.
Eliten åker upp. Deal with it! Vi gör vad vi själva vill med våra pengar som flödar och aldrig tar slut.
Dags att sätta standarden för Åre 2011!!!
Ni får göra precis vad ni vill med era pengar. Däremot kan ni glömma att ni kan göra vad och hur ni vill i/med Åre. Spendera era pengar hur ni vill. Absolut inte mig emot. Men kom inte och svina i vår by. Tänk på hur ni beter er då det trots allt finns folk som bor här året om. Har ni det i åtanken så blir allt så mycket roligare, både för er och för ossTvonSunnWalde sa:Avundsjukan är ett stort fenomen utanför Stureplan.
Eliten åker upp. Deal with it! Vi gör vad vi själva vill med våra pengar som flödar och aldrig tar slut.
Du har uppenbarligen inte varit på stureplans lite finare ställen. Här svinas det inte, då kommer man inte in. Alkohol ska sprutas, inte drickas. Vi ska dit och festa, ha kul och ha trevligt. Om det får er att bli arga/avundsjuka/bittra bryr vi oss inte ett smack om.denisan sa:Ni får göra precis vad ni vill med era pengar. Däremot kan ni glömma att ni kan göra vad och hur ni vill i/med Åre. Spendera era pengar hur ni vill. Absolut inte mig emot. Men kom inte och svina i vår by. Tänk på hur ni beter er då det trots allt finns folk som bor här året om. Har ni det i åtanken så blir allt så mycket roligare, både för er och för ossTvonSunnWalde sa:Avundsjukan är ett stort fenomen utanför Stureplan.
Välkomna upp!
Det eller inget. För övrigt borde alla Stureplansäckel bli bannade från alla ställen där det finns risk att komma i kontakt med normalt folk.Claaaes sa:Den nya vintertrenden är att vaska liftkort. Wannabees kör endagskort. De riktiga bratsen vaskar naturligtvis säsongskort.Rullator sa:fan vad det ska vaskas dompa då
Det är fint och skönt att se några som bär den stolta fanan vidare från gamla tiders vikingatåg till St Anton.JohannAfWestermann sa:Du har uppenbarligen inte varit på stureplans lite finare ställen. Här svinas det inte, då kommer man inte in. Alkohol ska sprutas, inte drickas. Vi ska dit och festa, ha kul och ha trevligt. Om det får er att bli arga/avundsjuka/bittra bryr vi oss inte ett smack om.denisan sa:Ni får göra precis vad ni vill med era pengar. Däremot kan ni glömma att ni kan göra vad och hur ni vill i/med Åre. Spendera era pengar hur ni vill. Absolut inte mig emot. Men kom inte och svina i vår by. Tänk på hur ni beter er då det trots allt finns folk som bor här året om. Har ni det i åtanken så blir allt så mycket roligare, både för er och för ossTvonSunnWalde sa:Avundsjukan är ett stort fenomen utanför Stureplan.
Välkomna upp!
Vad är normalt folk då?hockeyjanne sa:Det eller inget. För övrigt borde alla Stureplansäckel bli bannade från alla ställen där det finns risk att komma i kontakt med normalt folk.Claaaes sa:Den nya vintertrenden är att vaska liftkort. Wannabees kör endagskort. De riktiga bratsen vaskar naturligtvis säsongskort.Rullator sa:fan vad det ska vaskas dompa då
Normalt fölk är väll typ allt förutom danskar, stureplanare å vargkramare...STORPOTATEN sa:Vad är normalt folk då?hockeyjanne sa:Det eller inget. För övrigt borde alla Stureplansäckel bli bannade från alla ställen där det finns risk att komma i kontakt med normalt folk.Claaaes sa:Den nya vintertrenden är att vaska liftkort. Wannabees kör endagskort. De riktiga bratsen vaskar naturligtvis säsongskort.
Är det månne en finnig tonåring med fjunig mustasch från Ånn, som med en pris mellan skinkorna rattar sin EPA-traktor på väg till polarna i grannbyn 25 kilometer bort, samtidigt som han filtrerar det hembrända genom en limpa vörtbröd.?
Eller är det kanske en 20-åring från Östermalm med en snuskigt flottig backslick, puder i näsan, och tvångsbehov av att visa upp pappas pengar genom att spruta bubbel var man än visar sig?
Tjaaa, int fan vet jag. Men alla galna typer har ju sin lilla plats i samhället. Deal with it.