Sulor i fulltilt booter

• Trådstartare Trådstartare RickeE
  • Start datum Start datum
R

RickeE

Guest
Sulor i fulltilt booter
Jag har då köpt ett par fulltilt booter och jag märkte att dom saknar sulor och undrar om dom är byggda så eller om man måste köpa ett par till dom.

Sulor i fulltilt booter
Jag har booter och kör med dom utan extra sula, om jag lägger i en extra sula i dom så blir dom alldeles för små, men i mina SPK i samma storlek så la jag i sula och det funka bra. Så jag antar att det inte behövs någon extra sula?

Sulor i fulltilt booter
Okeej har hört någon stans bara att man ska köpa till. Jag såg att jag inte hade några i mina gamla pjäxor så det är kanske bara vad man känner för.

Sulor i fulltilt booter
Är alla fulltilts pjäxor så, enbart en innersko utan sula? Tänk om man vill ha formgjutna sulor, är skon för liten då?

Sulor i fulltilt booter
felix sa:
Är alla fulltilts pjäxor så, enbart en innersko utan sula? Tänk om man vill ha formgjutna sulor, är skon för liten då?
Jag tror alla deras pjäxor kommer utan sula, ganska säker tom. Formgjuten sula är inga problem, varför skulle det vara det? En gjuten sula gör ju inte direkt foten större.

Tänk såhär att FT sparar en massa pengar på att inte skicka med en skitsula som deras målgrupp ändå bara kommer slänga och trycka i en gjuten istället. Miljövänligare än att skicka med sula om inte annat ;)

Senast ändrad:
Sulor i fulltilt booter
mening är att du ska köpa en formgjuten sula till, istället för att få en skitsula som brukar finnas i pjäxor. Som jarle skrev, dom sparar nog lite pengar på att strunta i en sådan sula.

Tillbaka
Topp