sultan 94 eller dyanstar 6th sense slicer ?

kristoferstahl

Ny medlem
funderar på dessa skidor! ska ha dom till både offpist och i pisten men åker ju mest i pisten, ca 180 lång och väger 85 kg. Har åkt mycket skidor, Någon som testat dessa skidor? vad tycker ni om dom ? funkar de bra i pisten också? svara gärna :)

mina tips vore nog salomon shogun eller atomic blog, men vill du har något smalare så kan du kolla in k2 kung fujas.
jag kör på Salomon czar som är helt underbara, du kan checka in dom för dom är sjukt bra man kan bränna på berget och pisten men man kan också köra knixigt i skogen. till tips vore ARMADA JJ, Atomic Bent chetler eller kanske Völkl Chopstick om du vill ha några feta lagg, chopsticksen är ovanligt bra i pisten för dess bredd.

och jag vill ha någon som kommenterar dett inlägg bara för jag e 15 för jag ska kanske vara med på NM i riksgränsen...

dynastar 6th sense skulle jag föredra framför sultan 94. dynastar skidorna är otroligt skön i vårslasket

telletubies sa:
mina tips vore nog salomon shogun eller atomic blog, men vill du har något smalare så kan du kolla in k2 kung fujas.
jag kör på Salomon czar som är helt underbara, du kan checka in dom för dom är sjukt bra man kan bränna på berget och pisten men man kan också köra knixigt i skogen. till tips vore ARMADA JJ, Atomic Bent chetler eller kanske Völkl Chopstick om du vill ha några feta lagg, chopsticksen är ovanligt bra i pisten för dess bredd.

och jag vill ha någon som kommenterar dett inlägg bara för jag e 15 för jag ska kanske vara med på NM i riksgränsen...
Han frågar efter två dynastar och åker mest pist och du tipsar om fler olika andra skidor där nästan inga är tänkt för främst pist mer än kanske Shogun? Hur tänker du då?

Tillbaka
Topp