palo Ny medlem 2008-12-03 Sundsvall Rail Style #1 vilka ska dit? nån som kan "sponsra" med att filma? knäppa kort? vilka ska åka tåg frå/till gävle? pez!
vilka ska dit? nån som kan "sponsra" med att filma? knäppa kort? vilka ska åka tåg frå/till gävle? pez!
Jontex Ny medlem 2008-12-04 Sundsvall Rail Style #2 det kommer nog vara fullt med filmare o fotografer där för moyo har en film tävling! och jag känner minst 3 st som ska fota
det kommer nog vara fullt med filmare o fotografer där för moyo har en film tävling! och jag känner minst 3 st som ska fota