Psandersjoo
Aktiv medlem
Sundsvall Railstyle 2008
www.moyo.se
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
va sköntFront5 sa:fan vad lite folk det var som ska köra kval i snowboard juniorer![]()
de e 20 st på vänte lista redan:P men prova går juPNordstrom sa:går det att amnäla sig nu och få en plats av dom som av anmäler sig ?![]()
skulle vara skönt att slippa skit ungar som duOWester sa:va sköntFront5 sa:fan vad lite folk det var som ska köra kval i snowboard juniorer![]()
slipper vi alla jobbiga brädåkare.
Srs beef. nice. vart kommer det utspelas på arenan? flatraileT?Front5 sa:skulle vara skönt att slippa skit ungar som duOWester sa:va sköntFront5 sa:fan vad lite folk det var som ska köra kval i snowboard juniorer![]()
slipper vi alla jobbiga brädåkare.
Har meddelat killarna som styr i Sundsvall...Maximilliam sa:vart nonstans avanmälerman sig?
om non person som håller i det här ser detta kan ni ju avanmäla maximilliam smith, hjalmar söderling och linus sedvin (stavning?:S)
fan vad dope med en film tävling(Y) men det kan ju bli rätt trångt med fimare om man vill ha snygg filmning. alltså, ska man ha en film på en enskild åkare eller är det bara att boosta sönder och filma alla?Larra sa:Har ni kollat in filmtävlingen som är på SRS? Man kan vinna en snowboard med sin film ifrån tävlingen!
FILMA ALLA! :D tro jaJontex sa:fan vad dope med en film tävling(Y) men det kan ju bli rätt trångt med fimare om man vill ha snygg filmning. alltså, ska man ha en film på en enskild åkare eller är det bara att boosta sönder och filma alla?Larra sa:Har ni kollat in filmtävlingen som är på SRS? Man kan vinna en snowboard med sin film ifrån tävlingen!
de kommer bli hhelt stört, gick förbi idag där de kommer att vara , asså dom höll på med traktorer att lyfta upp snön typ längst upp på den 8 meter höga startrampen, helt sjukt.lasssekongo sa:kommer bli grymt!
göm dig under overallen så går det braAlex_Sverin sa:jag är rädd :O
Jag med!Alex_Sverin sa:jag är rädd :O
alla står på www.moyo.sePizzaaugust sa:Jag med!Alex_Sverin sa:jag är rädd :O
är de tungt startfält btw? massa grymma unknowns?
ja men ja känner inte igen namnen :PAlex_Sverin sa:alla står på www.moyo.sePizzaaugust sa:Jag med!Alex_Sverin sa:jag är rädd :O
är de tungt startfält btw? massa grymma unknowns?
nä fast han började bara blöda näsblod...va en kille som bröt nosen tidigare när han körde på bonken och typ föll ner på ena railet. Men überman va king!! :DJontex sa:säger det samma! han var en riktig rackare dendär mr.überman, kindergarden, mr.T, peoples choise och allt vad dom kallade han för
überman har ( tro det eller ej ) en freeride!!!!!!karromedk sa:nä fast han började bara blöda näsblod...va en kille som bröt nosen tidigare när han körde på bonken och typ föll ner på ena railet. Men überman va king!! :DJontex sa:säger det samma! han var en riktig rackare dendär mr.überman, kindergarden, mr.T, peoples choise och allt vad dom kallade han för
dreamdragon laddade bajset :DF-G sa:bra kört av alla![]()
BennO sa:Skidor senior:
1) Oskar Harlaut, 2) Niklas Eriksson, 3) Jonathan Walerius.
STEEEEZEE!! ullån REP. REp. REP.