Super deal, billigt boende Val d´Isere!

Juliaeriksson

Ny medlem
Vi har två platser lediga i en fullt utrustad lägenhet. Den ligger väldigt centralt i Val d´Isere, 500 meter till liftarna och internet ingår i hyran. Dom som du kommer bo med är 3 trevliga tjejer som jobbar och annars så prioriterar dom åkningen. Du kan flytta in redan i morgon om du så vill !

Hyran kommer vara 400€ månaden.

Hör av er! / Johanna och Julia

Senast ändrad:
Hej

Fa detta låter ju grymt intressant......jag drar ner till Frankrike på lördag, finns platsen kvar eller är den tjingad?

uhhhhh:)

Nja beror lite på ....om man får tag i nåt ströjobb så skulle väl det kunna va en möjlighet.....
Vad jobbar ni med? åker ni skidor?

JAg kolla liftkort på hemsidan....shiiiiit....säs kosta ju 900€ nånting....
vilket fall så e jag sjukt sugen...
Jag är även renslig och tyst som en mus...;)

Är det dyrt att leva...där med mat och andra utgifter?

Vi har städat lite för ett företag, dom städar lägenheter och på lördagar är det transfer dag så då har dom mycke lägenheter att städa. Så där kommer du nog kunna jobba extra.

Har du kollat vad månads kort kostar ? Du kanske tjänar på att köpa 2 månads kort.

Maten kostar ungefär som i Sverige, lite dyrare i Val d´Isere men om du åker till Bourge med buss så är maten billigare. Sen så andra utgifter är väl om du vill handla kläder, festa och äta ute.. Då är priserna som i Sverige förutom att gå ut och dricka en öl, det är billigare.

Blev också helt sjukt sugen! Ska höra med strid ifall det finns något kneg över på victors. Exakt var ligger lägenheten? Typ, vad heter byggnaden?

Big Hugs!

Jag vet inte hur många kvadrat den ligger på men den är lite som alla andra lägenheter i Val d´Isere. Men med så bra skidåkning kan det vara värt att bo trångt. :)

Senast ändrad:
Under dagen idag ska ni få ett svar om ni ev kommer få en värmlänning som inneboende ett tag framöver :)

Finns det möjlighet att nå er på mail eller?

Hej, vi är två killar som just nu är på säsong i St Anton. Vårt boende upphör dock den 3 april och därför planerar vi att avsluta säsongen med en vecka i Val d Isere, då vi har en hel del kompisar som är där hela säsongen.

Om ni fortfarande har platser lediga en vecka från 3 april är vi mycket intresserade av att våldgästa er. :)

Svara gärna på mail, jonathan.peyron@gmail.com

Ciao

Tillbaka
Topp