LuxLuthor sa:
Allt du måste göra är att väga saker och ting emot varandra. Är det värt risken att i framtiden få genomgå upprepade knäoperationer och kanske riskera en brusten mjälte eller dylikt? Är svaret 'ja' ska du åka skidor, men du ska göra det med vetskapen om att det kan få allvarliga konsekvenser.
Mattias, Luleå
haha klockrent, jag spräckte mjälten för 2 säsonger sen.. tänkte FUCK THAT, jag blir hel och fortsätter åka som vanligt, väntade några månder och åkte igen
nu 2 säsonger senare lyckades jag dra på mig en riktigt alvarlig knäskada, kul att jag startat en tråd om detta innan..
nu börjar man fundera lite up hur vidare man verkligen tycker de är värt å fortsätta ladda så som man gjort tidigare.. hade jag bara inte försökt mig på dedär tricket sista åket hade jag inte setat här å vetat att jag måste sitta still hela sommaren å kanske missa nästa vinter, man kan ju fråga sig om de är värt det?
eller så ska man köra på som vanligt å tänka "aja skadar jag mig så gör jag"
hur tycker ni? ska man köra mindre "aggresivt" för att undvika skador? eller är de bara kötta på som vanligt å hoppas man klarar sig?...
sen kan man ju också fråga sig om de är värt de?.. jag svarar LÄTT eftersom att jag aldrig skulle kunna tänka mig ett liv utan skidåkning.. men kanske finns dom som värderar de "riktiga" livet framför skidåkningen och därav håller tillbaka?
hur tror ni?
fred ut