Super Swede 191 cm testas i helgen

JohanW

Medlem
Super Swede 191 cm testas i helgen
Någon annan som rockat loss på riktigt långa brädor?

Efter helgen kommer en recension av pråmen...
 
Senast ändrad:
Super Swede 191 cm testas i helgen
Grym!! tror du kommer bli galet nöjd, fick en halvdag med massa tips från Mats (grundare till Alpine punk) för försäsongen, testade då lite olika brädor den ena ballare än den andra!
föll lite extra för en RadAir Tanker2000, galen! påminner till viss del om SuperSweden.


alpinepunk kör för övrigt ett camp upp i ramis denna helg, har dock inte möjlighet att hänga med tyvär :-(

men om någon ska dit kan jag skarpt rekommendera att passa på att pröva lite balla brädor!

blir spännande att höra din recension!


ps. portar är förbjudet, här handlar det om seriös carving, det ultimata
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp