Superbilliga skidor på ebay!

hellbergarn

Ny medlem
Hej!
Har hittat ett företag som säljer skidor på ebay till riktigt låga priser men jag lyckas inte registrera mig. När jag ska rega. mitt Masterkard kommer jag inte längre än där man skriver in allt, adress, kortnr etc...

Någon som reggat sig där och kan hjälpa mig?
Den som hjälper mig får länken till skidorna ;)

/Stefan

Senast ändrad:
det alternativet kom inte ens upp för mig och jag kan inte välja det ens...suger, försökte regga mig för 1 år sedan typ också men lackade och sket i det. Är det ebay.de som du är reggad på?

på ebay.com (USA) står det tydligt hur man ska göra och så.. sen måste man ju fixa ett Pay Pal acc, för att kunna handla från dem flesta säljare.
Det är där jag skrev in mina kontonummer och allt, sen var det bara att handla på :)

Om du inte kan betala med paypal så borde du inte handla från personen ifall det inte är något större företag med grymt bra resumé. Jag reggade mig på ebay.se när det fanns (numera borttaget)

okej, men det är ett stort känt företag som bekanta har handlat från tidigare. Allt är verkligen fu*ked. blir tokig på detta. När jag loggar in är det enda jag kan göra att kolla på en sida där mitt mastercard ska reggas vilket inte fungerar.

tagit bort spärren för popup-fönster? om du har någon sådan på.
kan vara att det kommer upp ett extra fönster som man ska fylla i uppgifter i också men som din webläsare spärrar.

F_Hall sa:
Har du betalat för att regga ditt kort? dom ska dra 2$ för ditt kort har jag för mig..
Har inte ens kommit upp någon sådan valmöjlighet. det är nog inte 2 dollar eftersom det är tyska ebay

nej det är inte den hemsidan, det är ett tyskt företag.

Senast ändrad:
Finns massor av företag som säljer skidor på ebay, dock är utbudet dåligt just nu då det inte är säsong, men fyndläge kanske. (det finns i skrivande stund 502 artiklar till salu på tyska ebay)

ski-belek tycker jag personligen brukar bli för dyra.
Senast jag köpte ett par skidor blev det ett par nya Fischer RX8 modell 05/06 för 200 eur inkl. frakt.
Ett par pjuckor Fischer MX pro (deras bästa modell under racingserien) nya givetvis inhandlades också förra säsongen för det facila priset av 95 eur inkl. frakt, kunde inte låta bli, hade tur sat som gjutna.

Det kostar ca 15kr att regga sig på paypal, dom får man tillbaka vid sin första transaktion.
paypal funkar superbra och fungerar som så att man knyter ett betalkort till sitt paypalkonto och använer sedan sin emailadress som "kontonummer" man skickar sedemera pengarna mellan emailadresserna, detta kan användas utanförebay mellan vilka som helst som har paypal

Vid köp på ebay med paypal så finn det en checkoutknapp efter köpet där man betalar genom enkla instruktioner, dock behöver man ibland invänta svar från säljaren som ska lägga på frakt.

Ett tips: köp från säljare med många positiva omdömmen så minimerar du risken att gå på en nit.

Senast ändrad:
Kollade lite nu igen hittade: HEAD WORLDCUP SLALOM CARVER 165 med platta o bindning för 299eur, frakten fläskade dock iväg på 40 eur.
torde ändock vara ett ganska hyvens köp........

har äntligen lyckats regga mig efter att jag fått ett brev från tyskland till mig med en registreringskod, tror inte jag tog den lättaste vägen...Självklart hade mina X-wing 198cm som jag siktat in mig på gått...Så nu står jag här bjudandes på ett par sladdriga hellbent, vad tycker ni dom är värda`?

Tillbaka
Topp