kappakomplett
Aktiv medlem
Snälltåget kan inte frakta skidor
Bokade en resa i mars med Snälltåget till Innsbruck-St Anton. Vill förstås ha skidor med.
När jag går in på deras websida och ska boka skidfrakt (något man inte kunde göra när jag bokade biljetten) så får jag felmeddelande.
Jag ska kontakta kundservice. Det finns inget telefonnummer till kundtjänst.
Antingen ska man chatta via messenger eller skicka mail.
Börjar med messenger och får ett par olika svar från uppenbart olika avsändare.
Först får jag beskedet att skidorna ska bokas in så snart jag betalat via en länk de ska skicka. Någon länk kommer inte.... Skriver igen och får ett "godda yxskaft"-svar. Skriver igen.... får inget svar.
Skckar då ett mail. Får svar att skidfrakt på utresan kan bokas men inte på hemresan. Skriver tillbaka och undrar hur det kommer sig.
Får svar av en annan representant för Snälltåget att det är fullt på hemresan....
Tankarna går till Swiss air med gratis skidfrakt och betydligt kortare restid....
Notera också att skidfrakt med Snälltåget kostar 299 ut och lika mkt hem.
Det blir då också billigare med Swiss.
När jag går in på deras websida och ska boka skidfrakt (något man inte kunde göra när jag bokade biljetten) så får jag felmeddelande.
Jag ska kontakta kundservice. Det finns inget telefonnummer till kundtjänst.
Antingen ska man chatta via messenger eller skicka mail.
Börjar med messenger och får ett par olika svar från uppenbart olika avsändare.
Först får jag beskedet att skidorna ska bokas in så snart jag betalat via en länk de ska skicka. Någon länk kommer inte.... Skriver igen och får ett "godda yxskaft"-svar. Skriver igen.... får inget svar.
Skckar då ett mail. Får svar att skidfrakt på utresan kan bokas men inte på hemresan. Skriver tillbaka och undrar hur det kommer sig.
Får svar av en annan representant för Snälltåget att det är fullt på hemresan....
Tankarna går till Swiss air med gratis skidfrakt och betydligt kortare restid....
Notera också att skidfrakt med Snälltåget kostar 299 ut och lika mkt hem.
Det blir då också billigare med Swiss.